8 Nisan 2010 Perşembe

Ferhat Göçer – Yanindayım Dinle, Klip İzle, 2010 Rapidshare Mp3 İndir,

Anahtar Kelimeler : Ferhat Göçer Yanındayım ,Ferhat Göçer Yanındayım Dinle, Ferhat Göçer Yanındayım Klibini, Ferhat Göçer Yanındayım Video, Ferhat Göçer Yanındayım İzle, Ferhat Göçer Yanındayım Klibini İzle, Şarkısını Dinle, Ferhat Göçer Yanındayım Mp3 Dinle, Ferhat Göçer Yanındayım Online Dinle, , İzle, Ferhat Göçer Yanındayım Şarkı Sözü, Ferhat Göçer Yanındayım Şarkı Sözleri, İndir mp3 rapidshare, Yanındayım direk indir Ferhat Göçer şüphesiz çok güzel bir sese sahip olan bir sanatçı. Şimdiki paylaştığım videoda da sesinin güzelliğini kanıtlamış buyrun şarkı sözleri ve klipyle birlikte sizlerle..

Ferhat Göçer 2010 Albüm " Kızım " adlı parçasını dinlemek istiyorsanız TIKLAYINIZ

Ferhat Göçer – Yanındayım Şarkı Sözü

Ne güzel günler yaşamıştık seninle
Ben hatırladıkça hala gülümsüyorum
Ne güzel korkardın yanıma geldiğinde
Her an her hücremle özlüyorum

Ne kadar uzak olsanda
Ben yine yanındayım
Toprağa dokun avucundayım avuncundayım
Ne kadar yanlız olsanda ben yine yanındayım
Ağlama artık yalvarırım

Hatırla sana nasıl söz vermiştim
Ölüm bizi ayıra dek derdim
Bak ayrıldık ama hala sen benim
Hem gündüzüm hem gecemsin

Ben yine yanındayım
Gökyüzüne bak ben oradayım ben oradayım
Ne kadar yanlız olsanda ben yine yanındayım
Gülümse biraz yalvarırım

Ne savaşlar verdik ne dostları kaybettik
Ne uykusuz geceler geçirdik
Ne yılları tükettik ne ülkeler terk ettik
Ne çok sevdik sevildik

Ne kadar korkmuş olsanda ben yine yanındayım
Toprağa dokun avucundayım avucundayım
Ne kadar üzgün olsanda ben yine yanındayım
Unutma beni yalvarırım yalvarırım
Ne kadar yanlız olsanda ben yine yanındayım
Ağlama artık yalvarırım ...

Ferhat Göçer 2010 - Kızım Dinlemek İçin TIKLAYINIZ

Ferhat Göçer – Yanındayım Dinle Klip İzle

Etiketler: , ,


Yorumlar:
ferhat göçer gene adına yakışan bi şarkı yapmış
 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]





<< Ana Sayfa

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Kaydol: Kayıtlar [Atom]