10 Nisan 2010 Cumartesi

Ferhat Göçer - Kizim Dinle, Klip İzle, Rapidshare Mp3 İndir - 2010

Anahtar Kelimeler : Ferhat Göçer Kızım ,Ferhat Göçer Kızım Dinle, Ferhat Göçer Kızım Klibini, Ferhat Göçer Kızım Video, Ferhat Göçer Kızım İzle, Ferhat Göçer Kızım Klibini İzle, Şarkısını Dinle, Ferhat Göçer Kızım Mp3 Dinle, Ferhat Göçer Kızım Online Dinle, , İzle, Ferhat Göçer Kızım Şarkı Sözü, Ferhat Göçer Kızım Şarkı Sözleri, İndir mp3 rapidshare, Kızım direk indir Merhabalar ; Güncel Klip İzleme, Mp3 Dinleme Siteniz SaDeCe-Mp3 hiç durmadan size güncel yeni çıkmış albümleri size ulaştırıyor. Şimdi Ferhat Göçer'in yeni bir şarkısını paylaşıyorum.

Ferhat Göçer - Kızım Şarkısını Dinleyebilir Yorum Yapabilirsiniz.
Ferhat Göçer - Kızım
Ferhat Göçer - Kızım Şarkı Sözü
Beni affet kızım
Gözümün önünde büyüdün göremedim
Beni affet kızım
Nasıl sevdim seni gösteremedim
Beni mahvet kızım
Bir lafın yeter buna, söylemedim
Hadi geç kızım
Benim gözümde hiç büyümedin
Evlendiğin adam seni benim gibi korur mu?
Sen böyle mutluyken içimdeki hüzün sorun mu?
Başın sıkışırsa bana söz ver lütfen olur mu?
Sen çağır baban hazır ...

Ferhat Göçer - Kızım Dinle


Ferhat Göçer - Kızım Dinle

Etiketler: , ,


Yorumlar:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]





<< Ana Sayfa

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Kaydol: Kayıtlar [Atom]