15 Mayıs 2010 Cumartesi

Hakan Altun - İz Birakan Dinle, 2010 Albüm Şarkısını Dinle,

Hakan Altun / İz Bırakan Dinle / 2010 yeni albüm şarkısı dinle, Hakan Altun / İz Bırakan Dinle yeni albümü dinle, Hakan Altun / İz Bırakan Dinle yeni şarkısı dinle, Hakan Altun / İz Bırakan Dinle 2010 albümü dinle, Hakan Altun / İz Bırakan Dinle 2010 şarkısı dinle, Hakan Altun / İz Bırakan Dinle 2010 dinle Merhabalar ;

2 Yıl sonra çıkardığı yeni albümünün sevilen parçası İz Bırakan adlı duygusal parçasını dinleyebilir ve aynı zamanda şarkı sözlerini inceleyebilirsiniz. İyi Günler

Hakan Altun - İz Bırakan Şarkı Sözü

Çok uğraştım hem de çok
Ne savaşlar verdim bir zamanlar
Gittiğinde yara almıştım zaten
Şimdi anılar beni kurşunlar

Tükendim ama dönmedim aşkımdan
Geriye dönüpte baktığım zaman
Tek sensin hayatımda iz bırakan

Sensiz ellerim hissetmez
Bedenim istemez başka bir teni
Sensin şu deli gönlümün
Vazgeçilmez gerçek tek sahibi


Hakan Altun - İz Birakan Dinle

Etiketler: , , ,


Yorumlar:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]





<< Ana Sayfa

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Kaydol: Kayıtlar [Atom]