25 Nisan 2010 Pazar

Seni Bana Yazilmiş Bir Şarki Zannettim Dinle, Mustafa Ceceli 2010 Albüm Dinle,

Anahtar Kelimeler: Mustafa Ceceli Seni Bana Yazilmiş Bir Şarki Zannettim ,Mustafa Ceceli Seni Bana Yazilmiş Bir Şarki Zannettim Dinle, Mustafa Ceceli Seni Bana Yazilmiş Bir Şarki Zannettim Şarkısını Dinle, Mustafa Ceceli Seni Bana Yazilmiş Bir Şarki Zannettim Mp3 Dinle, Mustafa Ceceli Seni Bana Yazilmiş Bir Şarki Zannettim Online Dinle, , İzle, Mustafa Ceceli Seni Bana Yazilmiş Bir Şarki Zannettim Şarkı Sözü, Mustafa Ceceli Seni Bana Yazilmiş Bir Şarki Zannettim Şarkı Sözleri, İndir mp3 rapidshare, Seni Bana Yazilmiş Bir Şarki Zannettim direk indir,Mustafa Ceceli Seni Bana Yazilmiş Bir Şarki Zannettim Klip İzle,Mustafa Ceceli Seni Bana Yazilmiş Bir Şarki Zannettim Video İzle,

Merhabalar ;

Mustafa Ceceli 2010 albümü çıkış parçası dö adlı parçası ve klibi ile oldukça beğenildi. Şimdi ise bir diğer parçası Seni Bana Yazilmiş Bir Şarki Zannettim adlı parçası ile karşımızda. Buyrun şarkı sözleri ve klibi ile sizlerle.İyi Günler

Kaliteli ve Güncel Klip Siteniz SadeceMp3 Bizi İzleyin...
Seni Bana Yazılmış Bir Şarkı Zannettim

Seni Bana Yazılmış Bir Şarkı Zannettim Şarkı Sözü

Anılar var sana dair,
Silinmiyor istesemde yürek hazırken
Acılar var zaten gönül zahir
Ölünmüyor istesemde ecelinle
Uyudum ben, büyüdüm ben
Yüreğimi niye pişmanlık sarıyor
Her lokmam sen, her yudum sen
Ne yapıyor ne ediyor sana varıyor
Gidişini ben anca anca hazmettim
Aramızdaki ince farkı farkettim
Biyere kadar demiştin
Ben o yere kadar direndim
Seni bana yazılmış bir şarkı zannettim ...

Seni Bana Yazılmış Bir Şarkı Zannettim Dinle

Etiketler: , , ,


Yorumlar:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]





<< Ana Sayfa

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Kaydol: Kayıtlar [Atom]