28 Nisan 2010 Çarşamba

Nazan Öncel - Tuttum Bırakmam Dinle, Klip İzle, 2010 Yeni

Anahtar Kelimeler : Nazan Öncel Tuttum Bırakmam ,Nazan Öncel Tuttum Bırakmam Dinle, Nazan Öncel Tuttum Bırakmam Klibini, Nazan Öncel Tuttum Bırakmam Video, Nazan Öncel Tuttum Bırakmam İzle, Nazan Öncel Tuttum Bırakmam Klibini İzle, Şarkısını Dinle, Nazan Öncel Tuttum Bırakmam Mp3 Dinle, Nazan Öncel Tuttum Bırakmam Online Dinle, , İzle, Nazan Öncel Tuttum Bırakmam Şarkı Sözü, Nazan Öncel Tuttum Bırakmam Şarkı Sözleri, İndir mp3 rapidshare, Tuttum Bırakmam direk indir
Merhabalar ; Nazan Öncel 2010 albümüyle gene hayranlarını mutlu edecek gibi. 2010 albümünün Tuttum Burakmam adlı güzel parçası ve şarkı sözleri buyrun. HD Klibi sizlerle



Nazan Öncel - Tuttum Bırakmam Şarkı Sözü

Herkes evine dönerken
Ben senin derdinde
İçime ağlarım ben
Sokak köşelerinde

Şişede gözyaşlarım
Nerde olsa yatarım
Taşları yastık yaptım
Bulutlardır yorganım

Tuttum bırakmam tuttum
Elini bırakmam tuttum
Bırakmam tuttum
Bizde yalan olmaz (yamuk olmaz)
Tuttum

Bırakmam tuttum
Bir daha bırakmam (elini bırakmam tuttum)
Şapka çıkartırım önünüzde
Memnuniyetle

Bırakmam elini tuttum bir kere
Azcık param olsaydı
Elim kolum bağlanmazdı
Ne iş olsa yapardım

Kimse beni tutamazdı
Bende neşe bırakmadın
Bir huzurum kalmadı
Umutsuz aşığım ben
Akıl filan kalmadı

Nazan Öncel - Tuttum Bırakmam Dinle 2010

Etiketler: , , ,


Yorumlar:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]





<< Ana Sayfa

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Kaydol: Kayıtlar [Atom]