23 Nisan 2010 Cuma

Murat Göğebakan - Gülmedi Talihim Dinle, Klip İzle, 2010 Mp3 İndir,

Anahtar Kelimeler : Murat Göğebakan Gülmedi Talihim ,Murat Göğebakan Gülmedi Talihim Dinle, Murat Göğebakan Gülmedi Talihim Klibini, Murat Göğebakan Gülmedi Talihim Video, Murat Göğebakan Gülmedi Talihim İzle, Murat Göğebakan Gülmedi Talihim Klibini İzle, Şarkısını Dinle, Murat Göğebakan Gülmedi Talihim Mp3 Dinle, Murat Göğebakan Gülmedi Talihim Online Dinle, , İzle, Murat Göğebakan Gülmedi Talihim Şarkı Sözü, Murat Göğebakan Gülmedi Talihim Şarkı Sözleri, İndir mp3 rapidshare, Gülmedi Talihim direk indir

Merhabalar ;

Uzun süredir lösemi hastası olan Murat Göğebakan bir süre önce taburcu olarak 2010 albümünü hayranlarıyla buluşturdu. Albüm çıkış parçası olan Gülmedi Talihim adlı şarkıyı dinleyebilirsiniz ve şarkı sözlerini inceleyebilirsiniz. İyi Günler.. Güncel Klip İzleme Siteniz..SaDeCeMp3

Murat Göğebakan - Gülmedi Talihim Şarkı Sözü - 2010

Gülmedi talihim gülmedi gitti
Ömrümün baharı kış oldu bitti,
Rüzgarlar önünde yaprak gibiyim
Her gelen kalbimi kırdıda gitti
Allahım bir yol göster bana,
Gülemedim, ben aşktan yana
Bana aşkından bir zerre ver
İçeyim onu ben kana kana


Murat Göğebakan - Gülmedi Talihim Dinle - 2010

Etiketler: , , ,


Yorumlar:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]





<< Ana Sayfa

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Kaydol: Kayıtlar [Atom]