8 Nisan 2010 Perşembe

Kutsi - Bambaska Dinle, Klip İzle, Sarki Sözu, 2010 Album Rapidshare,

Anahtar Kelimeler : Kutsi Bambaşka ,Kutsi Bambaşka Dinle, Kutsi Bambaşka Klibini, Kutsi Bambaşka Video, Kutsi Bambaşka İzle, Kutsi Bambaşka Klibini İzle, Şarkısını Dinle, Kutsi Bambaşka Mp3 Dinle, Kutsi Bambaşka Online Dinle, , İzle, Kutsi Bambaşka Şarkı Sözü, Kutsi Bambaşka Şarkı Sözleri, İndir mp3 rapidshare, Bambaşka direk indir Merhabalar ; Kutsi 2009 yılında çıkardığı Aynadaki yüzünün karşılığı benim adlı albümü ile çok beğenilmişti. Hem oyunculuk kariyeri hem de müzik kariyeri olsun sektörde oldukça iyi gidiyor. 2010 yılında çıkarmış olduğu albümünün çıkış parçası olan Bambaşka adlı şarkısı oldukça kulağa hoş geliyor. Buyrun şarkı sözleri ve klibi izleyin, dinleyin, okuyun...

Kutsi - Bambaşka Şarkı Sözleri,

Bana kalan bir yerde sensiz düşlerim nerde
Konuşulan herşey boş
şarkı
herkes farklı dillerde
Biliyorsun zor anlarda
Kaçtığım o yer var ya
Yine çıktım anı yola
Sen de gel biraz sonra

Niye küsersin sen aşka
Çok zor kalbin attıkça
Her acıya dayanırdım da
Bana inan bu bambaşka

Belki bir gün bir yerde
Karşı karşıya hem de
Yüzüme dokun ne hoş
İlk günkü sevinçlerle

Niye küsersin sen aşka
Çok zor kalbin attıkça
Her acıya dayanırdım da
Bana inan bu bambaşka

Kutsi - Bambaşka Dinle, Klip İzle 2010 Albüm

Etiketler: , , ,


Yorumlar:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]





<< Ana Sayfa

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Kaydol: Kayıtlar [Atom]