14 Nisan 2010 Çarşamba

Fulden Uras - Ayrilik Budalasi Dinle, Klip İzle, Mp3 İndir ,2010

Anahtar Kelimeler : Fulden Uras Ayrılık Budalası ,Fulden Uras Ayrılık Budalası Dinle, Fulden Uras Ayrılık Budalası Klibini, Fulden Uras Ayrılık Budalası Video, Fulden Uras Ayrılık Budalası İzle, Fulden Uras Ayrılık Budalası Klibini İzle, Şarkısını Dinle, Fulden Uras Ayrılık Budalası Mp3 Dinle, Fulden Uras Ayrılık Budalası Online Dinle, , İzle, Fulden Uras Ayrılık Budalası Şarkı Sözü, Fulden Uras Ayrılık Budalası Şarkı Sözleri, İndir mp3 rapidshare, Ayrılık Budalası direk indir, Yolcu albümü indir
Merhabalar ;

Uzun zamandır ara verdiği müziğe "On" isimli albümüyle dönen Fulden Uras, ikinci video klibini sözü ve müziği Serdar Ortaç'a ait "Ayrılık Budalası" isimli şarkısına çekti. İlk olarak "Aşkımdan Ölmem mi Lazım" şarkısına çektiği kliple ekranlara gelen Uras'a manken Emrah Karakaş'ın eşlik ettiği ikinci klibinin yönetmenliğini Kemal Başbuğ üstlendi. Albümünün çok beğenildiğini ve müzik severlerden tam not aldığını söyleyen Fulden Uras, "Güzel şarkılar yaptım, çok uğraştım ve bunun karşılığını da alıyorum. O yüzden çok mutluyum,çok keyifliyim. Bu klip biraz iddialı oldu. Ama olsun benim şarkılarım ve ben de iddialıyım" dedi.

Kaynak: TTNet Müzik / Haber

Fulden Uras - Ayrilik Budalasi Şarkı Sözü,

Ayrılık dert değil Mühim olan vicdan,
Sürünüp duruyorum,
Elinde sonumuz hüsran,
O bir ayrılık budalası,
Olsa geçti yarası,
Nasıl vurdu kör olası,
O bir ayrılık budalası,
Ne de olsa,
Geçti yarası nasıl vurdu kör olası
Fulden Uras - Ayrilik Budalasi Dinle

Fulden Uras - Ayrilik Budalasi Dinle

Etiketler: , ,


Yorumlar:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]





<< Ana Sayfa

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Kaydol: Kayıtlar [Atom]