14 Nisan 2010 Çarşamba

Feridun Düzağaç Mütemadiyen Ağlıyorum Dinle, Klip İzle, Mp3 İndir Rapidshare 2010

Anahtar Kelimeler : Feridun Düzağaç Mütemadiyen Ağlıyorum ,Feridun Düzağaç Mütemadiyen Ağlıyorum Dinle, Feridun Düzağaç Mütemadiyen Ağlıyorum Klibini, Feridun Düzağaç Mütemadiyen Ağlıyorum Video, Feridun Düzağaç Mütemadiyen Ağlıyorum İzle, Feridun Düzağaç Mütemadiyen Ağlıyorum Klibini İzle, Şarkısını Dinle, Feridun Düzağaç Mütemadiyen Ağlıyorum Mp3 Dinle, Feridun Düzağaç Mütemadiyen Ağlıyorum Online Dinle, , İzle, Feridun Düzağaç Mütemadiyen Ağlıyorum Şarkı Sözü, Feridun Düzağaç Mütemadiyen Ağlıyorum Şarkı Sözleri, İndir mp3 rapidshare, Mütemadiyen Ağlıyorum direk indirdi Feridun Düzağaç Mütemadiyen Ağlıyorum
Feridun Düzağaç Mütemadiyen Ağlıyorum Dinle,
Güncel Klip Paylaşım Blogu SaDeCe-Mp3

Feridun Düzağaç Mütemadiyen Ağlıyorum Şarkı Sözü

Yağmur yağdı seni düşündüm
Birlikte aktık geceye sessizce
İnsanlara bahar gelmiş
Bendeki bu kış daha hafifçe
Dünden razıydım yarınlara
Yarınımda sen olacaktın ya
Aşkın derin paslarına birlikte koşacaktık
Olanları birbiriyle ile bağlıyorum
Mütemadiyen ağlıyorum
Kalanlarla yüreğimi dağlıyorum
Mütemadiyen ağlıyorum
Olay yerinden uzaklaştım
Bir cinayet iki katil var
Birbirimize ettiklerimizin yokmuş değeri
Böyle diyor aşk
Son nefesime sakladım
Daha söyleyeceklerim var
Seni özlemeye dargınım
Hasretin büyük nefretin kadar.

Feridun Düzağaç Mütemadiyen Ağlıyorum Dinle,

Etiketler: , ,


Yorumlar:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]





<< Ana Sayfa

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Kaydol: Kayıtlar [Atom]