16 Nisan 2010 Cuma

Emre Aydin - Hoşçakal Dinle, Klip İzle, Rapidshare, 2010,

Anahtar Kelimeler : Emre Aydın Hoşçakal ,Emre Aydın Hoşçakal Dinle, Emre Aydın Hoşçakal Klibini, Emre Aydın Hoşçakal Video, Emre Aydın Hoşçakal İzle, Emre Aydın Hoşçakal Klibini İzle, Şarkısını Dinle, Emre Aydın Hoşçakal Mp3 Dinle, Emre Aydın Hoşçakal Online Dinle, , İzle, Emre Aydın Hoşçakal Şarkı Sözü, Emre Aydın Hoşçakal Şarkı Sözleri, İndir mp3 rapidshare, Hoşçakal direk indir
Emre Aydın - Hoşçakal

Merhabalar ;

Bugün sizlere Emre Aydın'ın en son çıkan Kağıt Evler albümünde bulunan Hoşçakal adlı parçasını ve şarkı sözlerini paylaşacağız. Emre Aydın bu şarkısıyla çok sevilecek gibi. Buyrun Emre Aydın - Hoşçakal adlı klibi izleyin,.. İyi Günler

Emre Aydın - Hoşçakal

Emre Aydın - Hoşçakal Şarkı Sözü

Sen hiç görmedin
Su vermeye benzedik
Plastik çiçeklere
Hiç görmedin

Sen hiç görmedin
Dans ettik durmadan
Kırık camlar üstünde

Sen öyle sana benzeyen her şey gibi
Erirken avuçlarımda
Ben unutuyorum

Hoşçakal
Olacaklar sensiz olsun
Daha durmam boşluklarında ben
Unutuyorum

Sen hiç görmedin
Baştan böyle yazılmış
Yok kimsesi kimsenin
Hiç kimsenin

Sen hiç görmedin
Sonu baştan yazılmış
Bitti kelimelerim.

Emre Aydın - Hoşçakal Klip İzle Dinle

Etiketler: , , ,


Yorumlar:
ben beyza temel şarkıya doyamıyorum mükEmMeLLL DD
 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]





<< Ana Sayfa

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Kaydol: Kayıtlar [Atom]