20 Nisan 2010 Salı

Duman - Elleri Ellerime Dinle, Klip İzle, Mp3 İndir, 2010

Anahtar Kelimeler : Duman Elleri Ellerime Ben ,Duman Elleri Ellerime Ben Dinle, Duman Elleri Ellerime Ben Klibini, Duman Elleri Ellerime Ben Video, Duman Elleri Ellerime Ben İzle, Duman Elleri Ellerime Ben Klibini İzle, Şarkısını Dinle, Duman Elleri Ellerime Ben Mp3 Dinle, Duman Elleri Ellerime Ben Online Dinle, , İzle, Duman Elleri Ellerime Ben Şarkı Sözü, Duman Elleri Ellerime Ben Şarkı Sözleri, İndir mp3 rapidshare, Elleri Ellerime Ben direk indir
Duman - Elleri Ellerime

Merhabalar ;

Bugün size Duman'ın yeni parçası olan Elleri Ellerime adlı şarkısını tanıtacağız. Güzel bir şarkı olmuş.Buyrun videoklibi ve şarkı sözleri ile sizi başbaşa bırakayım. İyi Günler.

Duman - Elleri Ellerime Şarkı Sözleri,
Duman - Elleri Ellerime Şarkı Sözü

seni gördüm göreli
şaşırdım, dolaşırım bir başıma
seni bildim bileli
kaçırdım şu aklı başımdan

elleri ellerime
gözleri gözlerime
saçları saçlarıma
karışan bir sen olsan
Duman - Elleri Ellerime Dinle

Etiketler: , ,


Yorumlar:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]





<< Ana Sayfa

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Kaydol: Kayıtlar [Atom]