9 Nisan 2010 Cuma

Burak Kut - Ben Yokum Dinle, Klip İzle, Rapidshare Mp3 İndir,

Anahtar Kelimeler : Burak Kut Ben Yokum ,Burak Kut Ben Yokum Dinle, Burak Kut Ben Yokum Klibini, Burak Kut Ben Yokum Video, Burak Kut Ben Yokum İzle, Burak Kut Ben Yokum Klibini İzle, Şarkısını Dinle, Burak Kut Ben Yokum Mp3 Dinle, Burak Kut Ben Yokum Online Dinle, , İzle, Burak Kut Ben Yokum Şarkı Sözü, Burak Kut Ben Yokum Şarkı Sözleri, İndir mp3 rapidshare, Ben Yokum direk indir
Burak Kut - Ben Yokum Dinle
Merhabalar ;

Burak Kut eskimeyen, değişmeyen güzel sesi ve yüzü ile bizi kendine hep hayran bırakıyor. Giriştiği çalışmalarda hep ilgi oldağı olan Burak Kut. Şimdi ise Ben Yokum adlı parçası ile geldi.


Buyrun HD Kalitede Videoklip çalışmasını ve şarkı sözlerini inceleyin.

Burak Kut Ben Yokum

Burak Kut - Ben Yokum Şarkı Sözü

Basıp gitmek istiyorum buralardan
Kendimi doldurup trenlere
Bir daha hiç basmadan frenlere
Gördüğüm bütün duraklarda inmek
Ağrıyıp ağrıyıp dinmek
Tarfisiz tarifsiz tanımsız adsız
Biri gibi ölmeye yatmak
Ağır başlı
Sonra çırılçıplak uyanmak
Tekrar tekrar hatırlamak
Kundaklanmamış o ilk anı

Ben yokum
Kabuklarımı kırana kadar
Kim bilir kaç yıl oldu kendimi dinlemeyeli
Bir yola atıp da bulsunlar hiçliğimi
Umrumda bile değil
Söksünler rütbelerimi ...

Burak Kut - Ben Yokum

Burak Kut - Ben Yokum Dinle

Etiketler: , ,


Yorumlar:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]





<< Ana Sayfa

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Kaydol: Kayıtlar [Atom]