25 Nisan 2010 Pazar

Ben Bu Saatten Sonra Hizaya Gelsem Ne Olur Dinle,

Anahtar Kelimeler: Tuğba Özerk Ben Bu Saatten Sonra Hizaya Gelsem Ne Olur ,Tuğba Özerk Ben Bu Saatten Sonra Hizaya Gelsem Ne Olur Dinle, Tuğba Özerk Ben Bu Saatten Sonra Hizaya Gelsem Ne Olur Şarkısını Dinle, Tuğba Özerk Ben Bu Saatten Sonra Hizaya Gelsem Ne Olur Mp3 Dinle, Tuğba Özerk Ben Bu Saatten Sonra Hizaya Gelsem Ne Olur Online Dinle, , İzle, Tuğba Özerk Ben Bu Saatten Sonra Hizaya Gelsem Ne Olur Şarkı Sözü, Tuğba Özerk Ben Bu Saatten Sonra Hizaya Gelsem Ne Olur Şarkı Sözleri, İndir mp3 rapidshare, Ben Bu Saatten Sonra Hizaya Gelsem Ne Olur direk indir,Tuğba Özerk Ben Bu Saatten Sonra Hizaya Gelsem Ne Olur Klip İzle,Tuğba Özerk Ben Bu Saatten Sonra Hizaya Gelsem Ne Olur Video İzle,
Merhabalar ; Tuğba Özerk'in yeni albümünde bulunan Ben Bu Saatten Sonra Hizaya Gelsem Ne Olur adlı parçası buyrun. İyi Günler..

Ben Bu Saatten Sonra Hizaya Gelsem Ne Olur

Ben Bu Saatten Sonra Hizaya Gelsem Ne Olur Şarkı Sözü

Acı hatıralarla bu evde
Bitmekte gün yine kederli...
Sıkıldım bu sefer hak'katen
Büsbütün dağıttım kendimi...

Ben bu saatten sonra hizaya gelsem ne olur?
Ben bu saatte sevdayı bulsam ne olur?

Aklıma gelenleri söylemem lazım
Lafımın arkasında durup dönmemem lazım

Ben Bu Saatten Sonra Hizaya Gelsem Ne Olur Dinle

Etiketler: , ,


Yorumlar:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]





<< Ana Sayfa

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Kaydol: Kayıtlar [Atom]