20 Nisan 2010 Salı

Adnan Şenses - Kavuşamadik Dinle, Kavuşamadık Mp3 Dinle, Klip İzle,

Anahtar Kelimeler : Adnan Şenses Kavuşamadık Ben ,Adnan Şenses Kavuşamadık Ben Dinle, Adnan Şenses Kavuşamadık Ben Klibini, Adnan Şenses Kavuşamadık Ben Video, Adnan Şenses Kavuşamadık Ben İzle, Adnan Şenses Kavuşamadık Ben Klibini İzle, Şarkısını Dinle, Adnan Şenses Kavuşamadık Ben Mp3 Dinle, Adnan Şenses Kavuşamadık Ben Online Dinle, , İzle, Adnan Şenses Kavuşamadık Ben Şarkı Sözü, Adnan Şenses Kavuşamadık Ben Şarkı Sözleri, İndir mp3 rapidshare, Kavuşamadık Ben direk indir
Adnan Şenses - Kavuşamadik Dinle

Merhabalar ;

Şimdi eskilerden bir şarkıya gidiyoruz. Yıllarca sesi eskimeyen Adnan Şenses'in beğenilen şarkısı Kavuşamadık adlı parçası buyrun dinleyin. İyi Günler
Adnan Şenses - Kavuşamadik Mp3 Dinle

Adnan Şenses - Kavuşamadik Şarkı Sözü

Yıllarca ümitle bekledik durduk.
Bir gün kavuşuruz diye avunduk.
El ele diz diz dize hayaller kurduk.
Sevgilim seninle kavuşamadık.

Kopardılar bizi bir birimizden,
Bir veda edipte sarılamadık.
Ayrılık hem seni hem beni yıktı.
Sevgilim seninle kavuşamadık.
Birtanem seninle kavusamadık.

Eller girdi günahımıza,
Bakmadı hiç kimse göz yaşımıza,
Ayrıldık sevgilim işte sonunda,
Sevgilim seninle kavuşamadık.

Adnan Şenses - Kavuşamadik Online Dinle Klip İzle

Etiketler: , , ,


Yorumlar:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]





<< Ana Sayfa

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Kaydol: Kayıtlar [Atom]