10 Mart 2010 Çarşamba

Hadise - Kahraman Dinle, Klip İzle, 2010,

Anahtar Kelimeler : Hadise Kahraman ,Hadise Kahraman Dinle, Hadise Kahraman Klibini, Hadise Kahraman Video, Hadise Kahraman İzle, Hadise Kahraman Klibini İzle, Şarkısını Dinle, Hadise Kahraman Mp3 Dinle, Hadise Kahraman Online Dinle, , İzle, Hadise Kahraman Şarkı Sözü, Hadise Kahraman Şarkı Sözleri, İndir mp3 rapidshare, Kahraman direk indir Hadise'den müthiş bir şarkı Kahraman. Dinlemeniz gerektiğini düşünüyorum. Buyrun Hadise - Kahraman klip + şarkı sözleri ile birlikte.İyi Günler..

Hadise - Kahraman Şarkısı Sözleri - 2010

Bakmam geriye bana aşk lazım.
Sensiz bitecek bi roman lazım.

Dönmem geriye bana o lazım.
Senden gidecek kahraman lazım.

Hevesle kalıp da senin olamadım.
Bu aşkda hedef ne bi tutturamadım.

Bakmam geriye bana aşk lazım.
Sensiz bitecek bi roman lazım.

Dönmem geriye bana o lazım.
Senden gidecek kahraman lazım.


Hadise - Kahraman Dinle Klip İzle,

Etiketler: ,


Yorumlar:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]





<< Ana Sayfa

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Kaydol: Kayıtlar [Atom]