22 Ekim 2009 Perşembe

Latif Doğan - Birtanem [Indirmeden Dinle] [2009]

latif doğan birtanem, latif doğan bitanem dinle, latif doğan birtanem şarkısı indirmeden dinle, latif doğan bitanem şarkısı indirmeden dinle


Latif Doğan Birtanem Şarkı Sözleri
Hangi günüm varki sensiz gün diye,
Hangi canım varki sensiz can diye,
İçerimi parçalıyor hasretin.
Ben kendime sensiz nasıl ben diyem?

Gökyüzüne bakarmısın oy oy bitane?
Yeryüzünde bu alemde sen bitane.
İnan benim kalbim olsa yüzbin tane...
Haykırırdı çığlık çığlık sen diye..

Gülüm sensiz dünya bana dar diye,,
Kulaklarım sağır gözüm kör diye,.
İçerimi parçalıyor hasretin,...
Gelde sensiz sefil halim gör diye.
İçerimi parçalıyor hasretin,.
Gelde sensiz mecnun halim gör diye.

Gökyüzünde bakarmısın oy bitane.
Yeryüzünde bu alemde sen bitane.
İnan benim kalbim olsa yüzbin tane,
Haykırırda çığlık çığlık sen diye.

Latif Doğan Birtanem Şarkısı Klibi


latif doğandan aşıklara layık müthiş bir şarkı şimdi sizlerle... Saygılarla...

Etiketler: , , ,


Yorumlar:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]





<< Ana Sayfa

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Kaydol: Kayıtlar [Atom]