12 Ekim 2009 Pazartesi

Edip Akbayram - Ah Sensiz [Indirmeden Dinle] [2009]

edip akbayram, edip akbayram ah sensiz indirmeden dinle, edip akbayram ah sensiz mp3 dinle, edip akbayram dinle, edip akbayram ah sensiz şarkı sözleri


Edip Akbayram İlk Günki Gibi Albüm İçeriği
1.Adaletin Bu mu Dünya
2.Martılarla Randevu
3.Ah Sensiz
4.Ben Hayatta En Çok Babamı Sevdim
5.Giderim Yar
6.Suçlayamazlar
7.Vay Beni
8.Şaha Giden Dost Bezirgan
9.Efkarlıyım
10.Bukağı

Edip Akbayram - Ah Sensiz Şarkı Sözleri

Güneş küsmüş şavkımıyor Ah sensiz,
Zerdali güzeli gözlerinle bak bana.
Keder eş oldu yenemiyorum ah sensiz.
Baldan tatlı sözlerinle gül bana,

Diken sarmış güllerimi deremiyorum,
Gülden nazik ellerini uzat bana,

Güneş küsmüş şavkımıyor Ah sensiz,
Zerdali güzeli gözlerinle bak bana,
Keder eş oldu yenemiyorum ah sensiz,
Baldan tatlı sözlerinle gül bana,

Hasret yanar gecelerim ah sensiz.
Davran gülüm esen yel ol gel bana,

Güneş küsmüş şavkımıyor Ah sensiz.
Zerdali güzeli gözlerinle bak bana.
Keder eş oldu yenemiyorum ah sensiz.
Baldan tatlı sözlerinle gül bana.

Edip Akbayram - Ah Sensiz Şarkısı Klibi

Ünlü Rock sanatçısından güzel bir albümde güzel bir aşk şarkısı... Saygılarla...

Etiketler: , , , ,


Yorumlar:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]





<< Ana Sayfa

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Kaydol: Kayıtlar [Atom]