11 Ekim 2009 Pazar

Cem Özkan - Dön Bana [Indirmeden Dinle] [2009]

cem özkan dön bana şarkısı dinle, cem özkan dön bana indirmeden dinle, cem özkan dön bana şarkı sözleri

Cem Özkan Kendimce Albüm İçeriği
1.Ağlamak
2.Ben Böyleyim
3.Dön Bana
4.Galiba
5.Göster
6.Güzel Bir Gün
7.Kendince
8.Kim Demiş ki
9.Melek Yüzlü Şeytan
10.Sensiz Olmaz
11.Yar


Cem Özkan Dön Bana Şarkı Sözleri:
Üzülürüm yine.
Resmini görünce,
Maziye bakarak.
Vazgeçemem senden.
Bir ömür geçse böyle.
Ardından yalvararak,

Unuturum sandım,
Zamana bırakınca,
Seni nasıl sevdiğimi.
Ama bugün yine...
Söylüyorum hep aynı...
Hep aynı şeyi...

Dön bana yeniden ne olur!
Sev beni yeniden ne olur!
Al beni yanına ne olur!
Dön bana yeniden ne olur...
Ne olur... Ne olur...

Cem Özkan Dön Bana Şarkısı Klibi:

Link: Cem özkan sadecemp3


Cem Özkan'ın dillerden düşmeyen "Dön Bana" şarkısı sizlerle. Saygılarla...

Etiketler: , ,


Yorumlar:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]





<< Ana Sayfa

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Kaydol: Kayıtlar [Atom]