16 Ekim 2009 Cuma

Burcu Güneş - Aşk Geçiyormuş Istanbuldan [Indırmeden Dinle] [2009]

burcu güneş indirmeden dinle, burcu güneş aşk geçiyormuş istanbuldan şarkısını dinle, burcu güneş dinle, burcu güneş aşk geçiyormuş istanbuldan indirmeden dinle, burcu güneş rapid dinle

Burcu Güneş - Sihirbaz
1.Aşk Geçiyormuş İstanbuldan
2.Ateş ve Suyun Aşkı
3.Benim Gibi Sevgili Bulamazsın
4.Bundan İbaret
5.Çekim Alanı
6.Di'li Geçmiş
7.Gözlerinde Bıraktım Aşkı(Retro Rmx)
8.
Gözlerinde Bıraktım Aşkı (Club Vocal Mix)
9.
Gözlerinde Bıraktım Aşkı
10.Gurur Çiçekleri
11.Mutluyuz
12.Sihirbaz

Burcu Güneş - Aşk Geçiyormuş İstanbuldan Şarkı Sözleri:

Kader deyip izlediğimiz,
Bir şey var gizleyemediğimiz,
Ne olduğunu bilemediğimiz.
Bir şey var bir şey var,

Bir gülüşün yeter, hemen aklımdan neler geçer,
Bil ki kurulmadı, sana henüz en güzel cümleler.
Eskimiş her şeyi bırakıp sana geliyorum,
Bildiğim her şeyi unutup sana yürüyorum,,,

Aşk geçiyormuş İstanbul’dan.
Aşk beni bulmuş yalnızlardan,
Aşk tanımış kalp yarasından.
Aşk.

Aşk...

Yolladığın mesaj ne güzel diye ona bakıyorum,
Biz diye başlayan her cümleyi çok seviyorum,
Eskimiş her şeyi bırakıp sana geliyorum,
Bildiğim her şeyi unutup sana yürüyorum.

Şehr-i İstanbul’a raks eden.
Bu aşk oyununu iyi bilen,
Gel bana karşı iskeleden.

Aşk geçiyormuş bu şehirden.
İki kişilik bütün hissedilen.
Kopma sakın bu mücadeleden.

Biz senle tek beden.
Tek kalp, tek ruh, tek replikten.
Gel istersen tut ellerimden,
Geçelim hemen kendimizden.

Aşk geçiyormuş İstanbul’dan.
Aşk beni bulmuş yalnızlardan,
Aşk tanımış kalp yarasından,
Aşk.

Aşk...

Burcu Güneş - Aşk Geçiyormuş İstanbuldan Klibi:




Burcu Güneşten 12 şarkılık güzel bir albüm hareketli şarkısıyla sizlerle... Saygılarla...

Etiketler: , , ,


Yorumlar:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]





<< Ana Sayfa

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Kaydol: Kayıtlar [Atom]