4 Temmuz 2009 Cumartesi

Murat Basaran - Canin Sağolsun [2009] [Full Albüm] [Rapidshare] [128Kbps]

murat başaran canın sağolsun 2009 rapidshare, murat başaran canın sağolsun indir dinle, murat başaran canın sağolsun full albüm indir, murat başaran canın sağolsun mp3 indir, murat başaran canın sağolsun mp3 indir dinle, murat başaran 2009 canın sağolsun rapidshare, murat başaran canın sağolsun .rar, murat başaran canın sağolsun rapid, murat başaran canın sağolsun şarkı sözleri, murat başaran canın sağolsun şarkı sözü, murat başaran canın sağolsun lyrics, murat başaran 2009

Albüm İçeriği
1.Canın Sağolsun
2.Kader Bu
3.Yıkılsın Meyhaneler
4.Yine O Zalime Düştüm
5.Beddua
6.Vicdansız
7.Mağdur
8.Kararım Karar
9.Sevgi Dilenir Oldum
10.Canın Sağolsun(Versiyon)
11.Kader Bu(Versiyon)

Murat Başaran - Canın Sağolsun Klibi


Murat Başaran - Canın Sağolsun Şarkı Sözleri
Ne verdin aşka?
Ne verdin ki sen?
Islanan bir mendilden başka,
Bir anlık meşke harcadın beni.
Biraz vicdan olsaydı keşke...

HttP://SaDeCemp3.bLoGspoT.com

Derin kederlere sal beni.
Canın sağolsun da kır beni,
Sevdamızı yağmura yazdım,
Bir serçe üşürken gör beni...

Kanadım kırık yüreğim savruk.
Yıkmaz beni derdinden başka,
Sevdalar buruk insanlar çürük,
Sen de masum olsaydın keşke...

Derin kederlere sal beni.
Canın sağolsun da kır beni,
Sevdamızı yağmura yazdım,
Bir serçe üşürken gör beni...

Kanadım kırık yüreğim savruk,
Yıkmaz beni derdinden başka.
Sevdalar buruk insanlar çürük.
Sen de masum olsaydın keşke...

Kayan yıldızlara say beni,
Batan gemilere koy beni,
O vefasız taş yüreğinde.
Bir çığlık koparken duy beni...

HttP://SaDeCemp3.bLoGspoT.com

Derin kederlere sal beni.
Canın sağolsun da kır beni.
Sevdamızı yağmura yazdım,
Bir serçe üşürken gör beni.

Çoğu aşığın dillerine layık bir albüm. albümünün adının verildiği şarkı diğerlerine göre biraz daha fazla beğenildi. İyi dinlemeler.

Albümü İndirmek İçin Tıklayınız:

Rar Pass: SaDeCemp3
Yasal UYARI:Sitemizden indirilen bütün müziklerin orijinali alınması gerekmektedir. Sitemizden indirilen bütün şarkılar en fazla 24 saat içerisinde silinmelidir. Silinmemesi durumunda oluşabilecek olumsuzluklardan sitemiz sorumlu tutulamaz...

Etiketler:


Yorumlar:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]





<< Ana Sayfa

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Kaydol: Kayıtlar [Atom]