6 Temmuz 2009 Pazartesi

Göksel - Mektubumu Buldun mu [2009] [Full Albüm] [Rapidshare] [128Kbps]


KaLiteLi DiZi pLatfoRmuNuz DiZi-HaNesi



göksel, göksel baksana talihe, göksel baksan talihe mp3 rapidshare, göksel baksana talihe mp3 indir, göksel baksana talihe mp3 download, göksel baksana talihe şarkı sözleri, göksel baksana talihe şarkı sözü, göksel baksana talihe lyrics, lyrics göksel baksana talihe, göksel baksana talihe .rar, göksel baksana talihe mp3 olarak indir, göksel baksana talihe rapidshare, rapidshare göksel baksana talihe, göksel baksana talihe indir rapidshare, göksel baksana talihe full albüm rapidshare

Albüm İçeriği
1.İnanmam
2.Çaresizim
3.Dudaklarında Arzu
4.Gülmek İçin Yaratılmış
5.Mektubumu Buldun mu?
6.Baksana Talihe
7.Ağlamak Güzeldir
8.Bilemedim
9.Senden Başka
10.Güle Güle Sana
11.Şimdi Sen Varsın
12.Sen Bensiz Ben Sensiz

Göksel - Baksana Talihe Şarkısı Klibi


Göksel - Baksana Talihe Şarkı Sözleri

Gel bana sor bana sevgi bu mu diye.
Girsene kalbime düşmüşken elime,
Boşveren boş gezen olsan da banane,
Ben sevemem kimseyi senin yerine.

HttP://SaDeCemp3.bLoGspoT.CoM

Baksana talihe mal verir kimine.
Seni vermiş benim gibi birine,
Baksana talihe mal verir kimine,
Seni vermiş benim gibi birine.

Yandı yandı içim yandı,
İçti aşkı kanmadı.
Yandı yandı içim yandı.
İçti aşkı kanmadı.
Kalbimin istediğini almak nasip olmadı.
Kalbimin istediğini almak nasip olmadı,

Gökselden 2009 albümü. Anlaşılan Göksel yeni albümü ile bize biraz nostalji yaşatmak istemiş. Bunu albü kapağındanda anlamak mümkün. İyi dinlemeler.

Albümü İndirmek İçin Tıklayınız:

Rar Pass: SaDeCemp3
Yasal UYARI:Sitemizden indirilen bütün müziklerin orijinali alınması gerekmektedir. Sitemizden indirilen bütün şarkılar en fazla 24 saat içerisinde silinmelidir. Silinmemesi durumunda oluşabilecek olumsuzluklardan sitemiz sorumlu tutulamaz...

Etiketler:


Yorumlar:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]





<< Ana Sayfa

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Kaydol: Kayıtlar [Atom]