1 Temmuz 2009 Çarşamba

Ebru Gündes - Evet [2008] [Full Albüm] [128Kbps] [Rapidshare]

ebru gündeş kızıl mavi, ebru gündeş kızıl mavi şarkısı, ebru gündeş kızıl mavi şarkı sözleri, ebru gündeş kızıl mavi şarkı sözü, ebru gündeş kızıl mavi mp3 indir, ebru gündeş kızıl mavi mp3 indir dinle, ebru gündeş kızıl mavi .rar, ebru gündeş kızıl mavi rapidshare.com, ebru gündeş kızıl mavi mp3 indir download

Albüm İçeriği
1.Tükeneceğiz
2.Sadece Sevdim
3.Ölümsüz Aşklar
4.Kızıl Mavi
5.Harika
6.Evlenirmiydik
7.Evet
8.Evcilik Oynayamam
9.Dünya Dönüyor
10.Dert Faslı

Ebru Gündeş - Kızıl Mavi Şarkısı Klibi

Ebru Gündeş - Kızıl Mavi Şarkısı Şarkı Sözleri
Gittin, boynumu büktün.
Nasıl üzüldüm, nasıl üzüldüm bilemezsin.
Uyandım, bir sağa döndüm, bir sola dödüm.
Deliye döndüm, görsen ölürdün gidemezdin.

KaLiteLi Mp3 PayLaşıM SiteNiz SaDeCemp3

Başımın ucunda tek kelimelik ayrılık.
Büyük harflerle sessizce çıkmış, gitmiş.
Elinde tuttuğun karar, bense sanık.
Cezam müebbet aşk, tek sorun yalnızlık.

KaLiteLi Mp3 PayLaşıM SiteNiz SaDeCemp3

Biraz kızıl, biraz mavi.
Yalnızlığın asil rengi,
Gün batmadan dönsen bari,
Keşke dedim, duymadın mı.

Uzun yılların güzel sanatçısı Ebru Gündeş'ten 2008 albümü. 10 adet yeni şarkıyla karşımıza çıkan Ebru Gündeşi yıllar pek yıpratamamış. Hâlâ 18 inde kız gibi neredeyse. İyi dinlemeler.

Albümü İndirmek İçin Tıklayınız:

Rar Pass: SaDeCemp3
Yasal UYARI:Sitemizden indirilen bütün müziklerin orijinali alınması gerekmektedir. Sitemizden indirilen bütün şarkılar en fazla 24 saat içerisinde silinmelidir. Silinmemesi durumunda oluşabilecek olumsuzluklardan sitemiz sorumlu tutulamaz...

Etiketler:


Yorumlar:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]





<< Ana Sayfa

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Kaydol: Kayıtlar [Atom]