8 Temmuz 2009 Çarşamba

Abdurrahman Önül - Can Efendim [2009] [Full Albüm] [Rapidshare] [128Kbps]

abdurrahman önül kimdir, abdurrahman önül dinle, abdurrahman önül 2009, abdurrahman önül ilahi dinle, abdurrahman önül rapidshare, abdurrahman önül indir, abdurrahman önül mp3 indir, abdurrahman önül .rar, abdurrahman önül ilahileri, abdurrahman önül ilahi sözleri

Albüm İçeriği
1.Can Efendim
2.Can Ahmedim
3.Ey Nefsi Serkeş
4.Şehitler Ölmez
5.Çıkar Gider
6.Kabe'nin Yolları
7.Alemlerin Sultanı
8.Geylani
9.Yusuf'un Öyküsü
10.Ne Zaman Anarsam Seni
11.Benim Gönlüm Medine'de
12.Ne Fayda

Abdurrahman Önül - Can Efendim İlahisi

Link: Abdurrahman Önül - Can Efendim


Abdurrahman Önül'den peygamber aşkı temalı "Can Efendim" albümü. Bütün ilahilerinde kendinizi biraz daha Hz.Muhammede aşık olmuş olarak bulacaksınız. İyi dinlemeler.

Albümü İndirmek İçin Tıklayınız:

Rar Pass: SaDeCemp3
Yasal UYARI:Sitemizden indirilen bütün müziklerin orijinali alınması gerekmektedir. Sitemizden indirilen bütün şarkılar en fazla 24 saat içerisinde silinmelidir. Silinmemesi durumunda oluşabilecek olumsuzluklardan sitemiz sorumlu tutulamaz...


Etiketler:


Yorumlar:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]





<< Ana Sayfa

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Kaydol: Kayıtlar [Atom]