13 Haziran 2009 Cumartesi

Tan - Isaret [2009] [Full Albüm] [Rapidshare] [128Kbps]

tan, tan işaret albümü, tan 2009, tan son şarkıları, tan şarkı sözleri, tan işaret şarkısı dinle, tan işaret şarkısı indir, tan işaret mp3 indir, tan indir, tan biliyormusun indir, tan biliyormusun şarkı sözleri, tan işaret şarkı sözleri, tan lyrics, tan işaret lyrics, tan biliyormusun lyrics, tan biliyormusun mp3 indir, tan bütün şarkıları, tan işaret albümünü indirmek istiyorum, tan işaret şarkısını indirmek istiyorum, tan biliyormusun şarkısını indirmek istiyorum


Albüm İçeriği
1.İşaret
2.Elbet
3.Biliyor musun?
4.Hiç
5.Aşkım Diyorum
6.Sarmaşık
7.Olmazsan Olmaz
8.Göremem
9.Sakınma Hiç
10.Herkes Hariç

Tan - İşaret Şarkısı Klibi

Tan - Biliyor musun Şarkısı Klibi


Tan - İşaret Şarkısı Sözleri

Durma bir şey yap.
Oyna,
Hadi kıvır bana,
Farkettir gir kanıma,
Herkes farkında.

KaliteLi Mp3 PayLaşıM SiteNiz SaDeCemp3

Kirpiğini süz bana hayranım.
Tan karşında,

Sabrım yok deliriyorum of,
Seni seçtim izliyorum,
Sustum ama pususunda.
Bir işaret bekliyorum.

Çiçeği beyaz melek ben,
İki dirhem bir çekirdek.
Masum bi günaha girmek için,
Bir işaret bekliyorum.

Yak ne varsa bende yak.
Ateşi bir acı.
Saçının rüzgarı,
Hazırım bak,
Bilki sende ararsın,
Kapılıp rüzgara.
Dokun telime,
Anlayacaksın.

Sabrım yok deliriyorum of.
Seni seçtim izliyorum,
Sustum ama pususunda,
Bir işaret bekliyorum,

KaliteLi Mp3 PayLaşıM SiteNiz SaDeCemp3

Mis çiçeği beyaz melek.
Ben iki dirhem bir çekirdek.
Masum bi günaha girmek için.
Bir işaret bekliyorum,

Tan - Biliyor musun Şarkısı Sözleri

Gurur mu Yaptın Gitme bir hikayem var,
Kendime göre haklı sebeplerim var,
Biliyor musun Kötü karakterler var,
KaliteLi Mp3 PayLaşıM SiteNiz SaDeCemp3

Biliyor musun seni benden çalarlar,
Biliyor musun herkes ben gibi sevmez,
Biliyor musun her masal mutlu bitmez.

Biliyor musun kötü karakterler var.
Bilyor musun seni benden çalarlar.
Biliyor musun herkes ben gibi sevmez.
Biliyor musun her masal mutlu bitmez.

Baktığın her yerde beni göreceksin.
İçin hep acıyacak çok üzüleceksin,
Yazın Tatil Yolunda aşk filminin sonunda,

Başka kollarda öğreneceksin,
Eski zamanda iki aşık varmış.
Çok severlermişkavga ederlermiş.
Herkesin gözü onların üstündeymiş,
Yağmurlu bir günde ayrılık gelmiş,
KaliteLi Mp3 PayLaşıM SiteNiz SaDeCemp3

Biliyor musun kötü karakterler var.
Bilyor musun seni benden çalarlar.
Biliyor musun herkes ben gibi sevmez,
Biliyor musun her masal mutlu bitmez.


Uzun süredir sahalardan uzakta kalan Tan yeniden sevenleriyle. İki şarkı varki tam aşıkların dillerine layık. Tan uzun süre aşıkların dilinden düşmeyeceğe benziyor. İyi dinlemeler.

Albümü İndirmek İçin Tıklayınız:

Rar Pass: SaDeCemp3
Yasal UYARI:Sitemizden indirilen bütün müziklerin orijinali alınması gerekmektedir. Sitemizden indirilen bütün şarkılar en fazla 24 saat içerisinde silinmelidir. Silinmemesi durumunda oluşabilecek olumsuzluklardan sitemiz sorumlu tutulamaz...

Etiketler:


Yorumlar:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]





<< Ana Sayfa

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Kaydol: Kayıtlar [Atom]