15 Haziran 2009 Pazartesi

Sibel Can - Benim Adim Ask [2009] [Full Albüm] [128Kbps]

sibel can, sibel can 2009, sibel can benim adım aşk, sibel can benim adım aşk şarkı sözleri, sibel can benim adım aşk mp3 indir, sibel can benim adım aşk mp3 download, sibel can benim adım aşk lyrics, sibel can benim adım aşk mp3 indir dinle, sibel can full 2009, benim adım aşk full albüm, sıbel can 2009 full album ındır, sibel can benim adım aşk 2009 rapidshare, sibel can full albüm 2009

Albüm İçeriği
1.Çantada Keklik
2.Başı Bağlı
3.Kalbimin Ağlayan Kıyıları
4.Benim Adım Aşk
5.Bizde Acı Evde Yaşanır
6.Eğer İstersen
7.Eziyet
8.Bütün Aşklar Alaturka
9.Ebediyen Seveceğim Seni
10.Keyfime Yok Diyecek
Sibel Can - Benim Adım Aşk Klibi

Sibel Can - Benim Adım Aşk Şarkı Sözleri
Git sen de git unut beni
Git sen de git herkes gibi
Bir büyü bir lanet
Bu bitmedi ömür boyu

Galiba sevilmeyi hak etmedim
Bir ben miyim yenilen kadere
Bir ben miyim bana hükmediyor
Hiç hatırım geçmedi mi?

Bir kere
Yine bir bana zulüm ediyor
Benim adım aşk benim adım yalnızlık
Dik yokuşlarla çevriliyim

Benim adım aşk benim adım ayrılık
Olmazlara meyilliyim.


Sibel Candan 2009 albümü. "Benim Adım Aşk" adlı şarkıyı sizinle paylaştık. Beğeneceğinizi umuyoruz. İyi dinlemeler.

Albümü İndirmek İçin Tıklayınız:

Rar Pass: SaDeCemp3
Yasal UYARI:Sitemizden indirilen bütün müziklerin orijinali alınması gerekmektedir. Sitemizden indirilen bütün şarkılar en fazla 24 saat içerisinde silinmelidir. Silinmemesi durumunda oluşabilecek olumsuzluklardan sitemiz sorumlu tutulamaz...


Etiketler:


Yorumlar:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]





<< Ana Sayfa

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Kaydol: Kayıtlar [Atom]