21 Haziran 2009 Pazar

Sezen Aksu - Yürüyorum Düş Bahçelerinde [2009] [Full Albüm] [Rapidshare] [128Kbps]

sezen aksu sorma, sezen aksu sorma şarkısı, sezen aksu diva, sezen aksu sorma şarkı sözü, sezen aksu sorma şarkısı indir, sezen aksu sorma şarkısı download, sezen aksu sorma mp3 indir, sezen aksu mp3 download indir, sezen aksu sorma lyrics, sezen aksu 2009 rapidshare, düş bahceleri rapid blog, sezen aksu 2009 rapidshare download, sezen aksu 2009 rapid, sezen aksu sorma rapidshare, sezen aksu yürüyorum düş bahçelerinde mp3 rapidshare

Albüm İçeriği
!!!CD1!!!(İndirmek İçin Tıklayınız)
1.İzmir Yanıyor
2.Unutamıyorum
3.Kaybedenler
4.Uslanmadım
5.Elveda
6.Tutunamadım
7.Kurşuni Renkler
8.Uçurtma Bayramları
9.Pardon
10.Lâl
11.Sorma
12.Kaçak
13.Lale Devri
14.Takvim
15.Muhabbet Kuşları
!!!CD2!!!(İndirmek İçin Tıklayınız)
1.Tören
2.Kibir
3.Yok ki
4.Çakkıdı
5.Anadilim Aşk
6.Bile Bile
7.Gidemem
8.Gelsin Hayat Bildiği Gibi
9.İtirafçı Olma
10.Bekleyelimde Görelim
11.Büklüm Büklüm
12.Söz Bitti
13.Tören(Versiyon)
14.İtirafçı Olma(Versiyon)

Sezen Aksu - Sorma Şarkı Sözleri
Gün ağarınca boynum bükülür,
Dalarım uzaklara gönlüm sıkılır.
Sorma ne haldeyim,
Sorma kederdeyim,

KaLiteLi Mp3 PayLaşıM SiteNiz SaDeCemp3

Sorma yangınlardayım zaman zaman,
Sorma utanırım.
Sorma söyleyemem.
Sorma nöbetlerdeyim başım duman,

KaLiteLi Mp3 PayLaşıM SiteNiz SaDeCemp3

Ah bu yangın beni öldürüyor yavaş yavaş.
Kor kor ateşler yanıyor içimde.
Aşkı beni kül ediyor.

Sezen Aksu - Sorma Şarkısı Klibi

Link: Sezen Aksu - Sorma



Yılların divası Sezen Aksu...
2CD'lik dev albüm...
SÜPER ŞARKILAR,,,
!!!Nostalji!!!!
İyi dinlemeler.


Yasal UYARI
:Sitemizden indirilen bütün müziklerin orijinali alınması gerekmektedir. Sitemizden indirilen bütün şarkılar en fazla 24 saat içerisinde silinmelidir. Silinmemesi durumunda oluşabilecek olumsuzluklardan sitemiz sorumlu tutulamaz...

Etiketler:


Yorumlar:
şifre nedir?
 
rar şifresi:SaDeCemp3
bu aralar çok yoğun olduğumuzdan dolayı bazen böyle hatalar yapabilmekteyiz. Siz ziyaretçilerimizden çok çok özür dileriz. Saygılarla.
SaDeCemp3 Yönetimi
 
Adsız Dediki :) '' buldum,tşk ederim''
 
Rica ederiz. Görevimiz.
SaDeCemp3 Yönetimi
 
download limiti dolmus tekrar yukleyebilirmisiniz?
 
Sitemiz "warez" içerikli olduğundan dolayı sitemiz suçlamalara tabii tutulmuştur.
Dolayısıyla linkler yenilenmeyecektir.
Saygılarla.
SaDeCemp3 yönetimi
 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]





<< Ana Sayfa

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Kaydol: Kayıtlar [Atom]