26 Haziran 2009 Cuma

Özgün - Biz Ayrildik [2009] [Full Albüm] [Rapidshare] [128Kbps]

özgün, özgün biz ayrıldık şarkı sözü, özgün biz ayrıldık şarkı sözleri, özgün biz ayrıldık albüm indir, özgün biz ayrıldık mp3 indir, özgün biz ayrıldık mp3 download, özgün biz ayrıldık şarkısı dinle

Albüm İçeriği
1.Biz Ayrıldık
2.Mühür
3.Hayret
4.Örümcek
5.Tuzak
6.Eli Boş Kaderim
7.Zilli
8.Yan Yana
9.Çığ Gibi
10.Direniyorum Yokluğuna
11.Koş Koş
12.Aşk Acıyı Sever
13.Zilli(David Saboy&Grooveshift Club Mix)

Özgün - Biz Ayrıldık Şarkı Sözleri

Zor gecelerde ıslak hecelerle.
Bir şarkı olsam derdimi anlatan,
Aşk hasretiyle yasak bedeninde.
Bir ışık olsam içini aydınlatan.

KaLiteLi Mp3 PayLaşıM SiteNiz SaDeCemp3

Yok diyor ne bir söz yarım kalan,
Yolu yok diyor inanması zor ama.
Yok diyor seninle olmaz inan.
Sonu yok diyor gel otur derdine yan,

Daha bugün senden konuştuk.
Daha bugün seni sordular,
İyi dedim keyfi yerinde.
Yeni bir aşk bulmuş diyemedim.

KaLiteLi Mp3 PayLaşıM SiteNiz SaDeCemp3

Seni soran gözler peşimde!
Beni saran korkuyu silemedim,
Onun için utandım belki.
Biz Ayrıldık diyemedim!

Özgün - Biz Ayrıldık Şarkısı Klibi


Özgünden yeni olmayan albüm fakat biz albümü çok beğendiğimiz için sizinle paylaşmak istedik. İyi dinlemeler.

Albümü İndirmek İçin Tıklayınız:

Rar Pass: SaDeCemp3
Yasal UYARI:Sitemizden indirilen bütün müziklerin orijinali alınması gerekmektedir. Sitemizden indirilen bütün şarkılar en fazla 24 saat içerisinde silinmelidir. Silinmemesi durumunda oluşabilecek olumsuzluklardan sitemiz sorumlu tutulamaz...

Etiketler:


Yorumlar:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]





<< Ana Sayfa

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Kaydol: Kayıtlar [Atom]