22 Haziran 2009 Pazartesi

Nilüfer - Sen Beni Tanimamissin [2009] [Full Albüm] [Rapidshare] [128Kbps]

nilüfer sen beni tanımamışsın, nilüfer tanrım, nilüfer bir bilseydin, nilüfer olmadı gitti, nilüfer yaramaz, nilüfer incir çekirdeği, nilüfer hayal, nilüfer bir liste, nilüfer unutmadım, nilüfer düş misali, nilüfer sen ve ben, nilüfer sen beni tanımamışsın indir, nilüfer sen beni tanımamışsın mp3 indir, nilüfer sen beni tanımamışsın şarkı sözleri, nilüfer sen beni tanımamışsın indir mp3 dinle, nilüfer sen beni şarkı sözleri, nilüfer sen beni dinle, nilüfer sen beni mp3 indir, nilüfer 2009 albüm rapidshare, sen beni tanımamışsın rapid

Albüm İçeriği
1.Tanrım
2.Bir Bilseydin
3.Olmadı Gitti
4.Yaramaz
5.İncir Çekirdeği
6.Hayal
7.Bir Liste
8.Unutamadım
9.Düş Misali
10.Sen Beni Tanımamışsın
11.Sen ve Ben

Nilüfer - Sen Beni Tanımamışsın Şarkısı Klibi

Link: Nilüfer - Sen Beni Tanımamışsın



Nilüfer - Sen Beni Tanımamışsın Şarkı Sözleri

Daha ne kadar parça parça olmalı yüreğim.
Daha ne kadar kanlı bıçaklı sürecek aşkımız,
Üzmeyecektin söz verdin ama nafile.
Kendini yorma hiç boşuna kendini zorlama.

KaLiteLi Mp3 PayLaşıM SiteNiz SaDeCemp3

Yar olmaz sen beni durduramazsın,
Devamlı oyunlarla bağlayamazsın,
Yok yok yok sen beni tanımamışsın,
Eğri ruhum benim anlmamışsın.

Yok yok yok sen beni tanımamışsın.
Karadır gözüm benim anlmamışsın.

KaLiteLi Mp3 PayLaşıM SiteNiz SaDeCemp3

Ben bu gemiler yakmasını da.
Ben bu durumdan çıkmasını da.
Ben ağlarken gülmesini de.
Bilirim!

Uzun süredir yeni albüm yapmayan Nilüfer bir anda bomba gibi bir albümle karşımızda. İçinde bir kaç tane eski şarkı bulunduran albümde toplam onbir adet şarkı bulunuyor. Biz hepsini seveceğinizi düşünüyoruz. Fakat numune(örnek) olarak bir adet şarkının klibini ve şarkı sözlerini paylaşmak istedik. İyi dinlemeler.

Albümü İndirmek İçin Tıklayınız:

Rar Pass: SaDeCemp3
Yasal UYARI:Sitemizden indirilen bütün müziklerin orijinali alınması gerekmektedir. Sitemizden indirilen bütün şarkılar en fazla 24 saat içerisinde silinmelidir. Silinmemesi durumunda oluşabilecek olumsuzluklardan sitemiz sorumlu tutulamaz...

Etiketler:


Yorumlar:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]





<< Ana Sayfa

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Kaydol: Kayıtlar [Atom]