14 Haziran 2009 Pazar

Keremcem - Dokun [2009] [Full Albüm] [Rapidshare] [128Kpbs]

keremcem 2009 albümü download, keremcem hayalerin peşinde, keremcem hayallerin peşinde şarkı sözleri, keremcem hayallerin peşinde şarkı sözü, keremcem hayallerin peşinde indir, keremcem hayallerin peşinde mp3 indir, keremcem hayallerin peşinde dinle, keremcem hayallerin peşinde online dinle, keremcem hayallerin peşinde mp3 indir download, keremcem hayallerin peşinde rapidshare

Keremcem - Hayallerin Peşinde Klip


Keremcem - Hayallerin Peşinde Şarkı Sözleri

Hayatın ortasındayım,
Hala hayal kurmaktayım,
Yine bir aşkın peşinde,
Yeni bir şarkı yazmaktayım,

KaLiteLi Mp3 PayLaşıM SiteNiz SaDeCemp3

Kırmızı çiçekler topladım.
İşte karşınızdayım.
Bu şarkıyı sizle paylaşsam.
Ne dersiniz buna küçük hanım.

Daha yolun en başındayım.
Hayallerimin peşindeyim.
Saçım kızıl sesim çok güzel.
Dans etme tarzım kendime özel.

Seni gördüm dün rüyamda.
Gerçek oldun bir anda.
Su an sırası degil ama.
Memnun oldum benim adım kitap.

Gördüğüm en güzel gözler.
Duyduğum en tatlı sözler.
Sesi de kendisi kadar güzel.
Gerçek oldu bütün hayaller.

Hala rüyadayım galiba.
Yanındayım sen uyansan da.

Gördüğüm en güzel gözler.
Duyduğum en tatlı sözler.
Sesi de kendisi kadar güzel.
Gerçek oldu bütün hayaller.

KaLiteLi Mp3 PayLaşıM SiteNiz SaDeCemp3

Hiç bitmesin bu güzel rüya.
Bu bizim şarkımız inan bana. Gördüğüm en güzel gözler.
Duyduğum en tatlı sözler.

Albüm İçeriği
1.Tanıdım Sizi
2.Sana Ferrari Gerekti
3.Son Bir Kez
4.Yutkunamıyorum
5.Yağmur
6.İmtihan
7.Kötü Kader
8.Yeraltı Aşk

9.Kara Ağaç
10.Neden Geldin
11.Bir Annenin Rüyası
12.Hayallerin Peşinde

Yakışıklı, bütün genç kızların hayranı olduğu sanatçı;Keremcem. Yeni albümündeki hayallerin peşinde adlı parça diğerlerinden daha hoş denebilir. İyi dinlemeler.

Albümü İndirmek İçin Tıklayınız:

Rar Pass: SaDeCemp3
Yasal UYARI:Sitemizden indirilen bütün müziklerin orijinali alınması gerekmektedir. Sitemizden indirilen bütün şarkılar en fazla 24 saat içerisinde silinmelidir. Silinmemesi durumunda oluşabilecek olumsuzluklardan sitemiz sorumlu tutulamaz...

Etiketler:


Yorumlar:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]





<< Ana Sayfa

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Kaydol: Kayıtlar [Atom]