11 Haziran 2009 Perşembe

Emir - Ben Sen Olamam [2009] [Full Albüm] [Rapidshare] [128Kbps]

emir, emir ben sen olamam, emir ben sen olamam şarkı sözleri, emir ben sen olamam albümü, emir ben sen olamam şarkı sözü, emir ben sen olamam indir, emir 2009, emir 2009 albümü, emir ben sen olamam mp3 indir, emir ben sen olamam mp3 dinle, emir ben sen olamam dinle


Albüm İçeriği
1.Ben Sen Olamam
2.Tornistan
3.Eline Düştüm
4.Üzgünüm
5.Engelli Koşu
6.Şeklim Başka
7.Şiki Şiki
8.Anladım
9.Özgürsün
10.Elebaşı
11.Kara Gün
12.Aşk mı Savaş mı
13.Engelli Koşu(Ozgina Remix)
14.Ben Sen Olamam(Suat Ateşdağlı Remix)
Emir - Ben Sen Olamam Şarkı Sözleri
Öyle diyorlar böyle diyorlar
Şekile mekile takılıp üzüyorlar
İnsana dünyayı dar ediyorlar
Yaftayı takıp sınıflandırıyorlar

KaLiteLi Mp3 SiteNiZ SaDeCemp3

Eğriyi doğruyu bilenmi bunlar
İnsanı kaderine küstürüyorlar
Kaçtım kaçtım durdum
Kendime değil hep kendimden

Ne zamanki bana geri döndün
Ümitle donandım yeniden
Benbenden oldum yaşayınca
Onun bunun kitabına göre

Ben yine beni kendimde buldum
Sığınınca kalbime yeniden
Ben bundan böyle
Ne yasak tanırım ne kural tanırım

Ruhum bedenime dar bunalırım
Üstüme gelme bak kafa tutarım
Acımam tozu dumana katarım
Ben sen olamam olursam eğer

Kendimi kızgın ateşe atarım
Uymam sürüye uymaktansa
Kendimi kurda yem yaparım
Ya sev seveceksen olduğum gibi

Yada çıkar at kalbinden beni
Değiştirmeye çalış ve yargıla
Hangimiz kusursuz mükemmelizki
Bana tepeden bakıpda kendini

Daha özel ayrıcalıklı sanma
Kaçtım kaçtım durdum
Kendime değil hep kendimden
Ne zamanki bana geri döndün

Ümitle donandım yeniden
Benbenden oldum yaşayınca
Onun bunun kitabına göre
Ben yine beni kendimde buldum

Sığınınca kalbime yeniden
Ben bundan böyle
Ne yasak tanırım ne kural tanırım
Ruhum bedenime dar bunalırım
Üstüme gelme bak kafa tutarım

KaLiteLi Mp3 SiteNiZ SaDeCemp3

Acımam tozu dumana katarım
Ben sen olamam olursam eğer
Kendimi kızgın ateşe atarım
Uymam sürüye uymaktansa
Kendimi kurda yem yaparım
Emir - Ben Sen Olamam Klip

Link: Video


Emirden Ben Sen Olamam albümü. Amacı bazı eski şarkıları tekrar canlandırmak olan Emir'in yorumu beğenilmeye layık. İyi dinlemeler.

Albümü İndirmek İçin Tıklayınız:

Rar Pass: SaDeCemp3
Yasal UYARI:Sitemizden indirilen bütün müziklerin orijinali alınması gerekmektedir. Sitemizden indirilen bütün şarkılar en fazla 24 saat içerisinde silinmelidir. Silinmemesi durumunda oluşabilecek olumsuzluklardan sitemiz sorumlu tutulamaz...

Etiketler:


Yorumlar:
TEŞEKKÜRLER
 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]





<< Ana Sayfa

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Kaydol: Kayıtlar [Atom]