18 Haziran 2009 Perşembe

Cenk Yüksel - Vura Vura [2009] [Full Albüm] [128Kbps] [Rapidshare]

cenk yüksel, cenk yüksel vura vura, cenk yüksel vura vura sözleri, cenk yüksel vura vura indir, cenk yüksel vura vura albümü, cenk yüksel vura vura albümü indir, cenk yüksel vura vura şarkı sözü, cenk yüksel vura vura şarkı sözleri, cenk yüksel vura vura mp3 indir, cenk yüksel vura vura .rar, cenk yüksel vura vura rapidshare, cenk yüksel vura vura dinle, cenk yüksel vura vura mp3 indir download, cenk yüksel vura vura download

Albüm İçeriği
1.Aşk Façası
2.Asma Bu Kadar
3.Zamansız Zamanlar
4.Vura Vura
5.Öğrendim
6.Yalan Dünya
7.Zor Bana
8.Sen Yoksan
9.Sev Gönlünce
10.Julia(Yalan Dünya şarkısının İngilizce versiyonu)
11.Vura Vura (Remix)
12.Aşk Façası (Remix)
13.Zor Bana (Remix)

Cenk Yüksel - Vura Vura Klip


Cenk Yüksel - Vura Vura Şarkı Sözleri

Kalbimi verdim oooff,
Yinede yaranadım.
Gönlümü serdim oooff,
Yandı dilim damağım.

KaLiteLi Mp3 PayLaşıM SiteNiZ SaDeCemp3

Acanım o tabularını ben yıkarım.
Bi pireye yorgan yakarım.
Basmışım kalıbımı yaş tahtaya.
Sağlam bassarım.

Acanım at adımınıda nereye kadar.
Bekle sonunuda kime ne yazar.
Yakmışım diri diri.
Yoluna canımı kanımı.

Vura vura deldi deli yüreğimi.
Söktü canımı ciğerimi.
Kalmadı bende gurur iyimi.
Büktü belimi bileğimi.

Vura vura deldik sonunada geldik.
Bu kalbi kana kana kimlere verdik.
Astığı astık kestiği kestik,
Gözleri heder cümlesi ne der,

Ahları ala ala vahları kana kana,
Kimleri kimlere eze eze yaka yaka,
Sonunda kalbimi kıra kıra döke saça.
Beni sevdi ama,

KaLiteLi Mp3 PayLaşıM SiteNiZ SaDeCemp3

Vura vura deldi deli yüreğimi.
Söktü canımı ciğerimi.
Kalmadı bende gurur iyimi.
Büktü belimi bileğimi.

13 parçadan oluşan albümde 3 tanesi sevilen şarkıların Remixleri. Albümün en sevilen şarkısı "Vura Vura". Albümün içinde bir adette kendisinin Remix'ini bulunduran şarkının sözleri hemen yukarıda bulunmakta. İyi dinlemeler.

Albümü İndirmek İçin Tıklayınız:

Rar Pass: SaDeCemp3
Yasal UYARI:Sitemizden indirilen bütün müziklerin orijinali alınması gerekmektedir. Sitemizden indirilen bütün şarkılar en fazla 24 saat içerisinde silinmelidir. Silinmemesi durumunda oluşabilecek olumsuzluklardan sitemiz sorumlu tutulamaz...

Etiketler:


Yorumlar:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]





<< Ana Sayfa

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Kaydol: Kayıtlar [Atom]