19 Haziran 2009 Cuma

Atilla Tas - Çikolata [2009] [Full Albüm] [Rapidshare] [128Kbps]

atilla taş, atilla taş çikolata, atilla taş çikolata albümü, atilla taş çikolata albümü şarkıları, atilla taş çikolata şarkısı dinle, atilla taş çikolata şarkı sözleri, atilla taş çikolata şarkı sözü, atilla taş çikolata albümü dinle, atilla taş çikolata şarkısı indir dinle, atilla taş çikolata mp3 indir, atilla taş mp3 indir dinle, atilla taş çikolata şarkısı mp3 download

Albüm İçeriği
1.Çikolata
2.Dağlar
3.O Eskidendi
4.Deli
5.Hamsi
6.Pişman
7.Yarim
8.Hoş Geldin Hayatıma
9.Kınalı Kuzum
10.Türkiyem
11.Pişman

Atilla Taş - Çikolata Şarkısı Şarkı Sözleri

Olacaklardan korkmuyorum.
Gözlerimi açtım bekliyorum.
Seni görünce mübarek.
Orta yerimden çatlıyorum.

Çok zalimsin biliyorum,
Yine de seni istiyorum.
Aşkı bulmak istiyorsan,
Ayıp olurmu adres sorsam,

Akşama gelicem sana gelicem.
Uslu durursan çikolata vericem.
Akşama gelicem sana gelicem.
Uslu durursan çikolata vericem.

Gözleri yakıyor kalbi dolu.
İşaret aldım aşk kokulu.
Ruhuna giden o zorlu yolu,
Aşkım dağ gibi patlıyorum,

Çok zalimsin biliyorum.
Yine de seni istiyorum.
Aşkı bulmak istiyorsan.
Ayıp olurmu adres sorsam,

Akşama gelicem sana gelicem.
Uslu durursan çikolata vericem.
Akşama gelicem sana gelicem.
Uslu durursan çikolata vericem,

Atilla Taş - Çikolata Şarkısı Klibi


Uzun zamandır sahalarda görünmeyen usta şarkıcı Atilla Taş'tan 2009 albümü. Dinlerken ağzınızın suyunun akacağı "Çikolata" şarkısının klibini hemen yukarıda izleyebilirsiniz. İyi dinlemeler.

Albümü İndirmek İçin Tıklayınız:

Rar Pass: SaDeCemp3
Yasal UYARI:Sitemizden indirilen bütün müziklerin orijinali alınması gerekmektedir. Sitemizden indirilen bütün şarkılar en fazla 24 saat içerisinde silinmelidir. Silinmemesi durumunda oluşabilecek olumsuzluklardan sitemiz sorumlu tutulamaz...

Etiketler:


Yorumlar:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]





<< Ana Sayfa

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Kaydol: Kayıtlar [Atom]