30 Haziran 2009 Salı

Ajda Pekkan - Resim [2009] [320Kbps] [Rapidshare] [Full Albüm]

ajda pekkan, ajda pekkan resim albümü, ajda pekkan 2009 albümü, ajda pekkan resim şarkı sözleri, ajda pekkan resim şarkı sözü, ajda pekkan resim indir, ajda pekkan resim mp3 indir, ajda pekkan resim mp3 dinle, ajda pekkan resim mp3 indir dinle, ajda pekkan şarkıları, ajda pekkan resim .rar, ajda pekkan resim rapidshare.com, ajda pekkan resim şarkısı

Albüm İçeriği
1.Resim

Ajda Pekkan - Resim Şarkısı Klibi


Ajda Pekkan - Resim Şarkı Sözleri

Hayat aynı gökteki gibi uçuyor anılar,
Beni aynı eskisi gibi deli sanıyorlar,
Ne yazık ki çerçeve değil resim arıyorum.
Bu seferki zorlama değil seni seviyorum,

KaLiteLi Mp3 PayLaşıM SiteNiz SaDeCemp3

Acılar güzel olacak,
Yürek hep de şanslı değil bir üzen olacak.
İkimiz senle neyi çözemedik.
O da tek taraflı değil bir gülen olacak.

Bu kapıdan ilk giren aşık olacak.
Sözüne de özüne de sadık olacak.
İkimize bu tabiat aşık olacak.
Sıramı bekliyorum.

KaLiteLi Mp3 PayLaşıM SiteNiz SaDeCemp3

Hayat aynı gökteki gibi uçuyor anılar.
Beni aynı eskisi gibi deli sanıyorlar,
Ne yazık ki çerçeve değil resim arıyorum.
Bu seferki zorlama değil seni seviyorum.

Yıllar geçtikçe insanların yaşlandığı dünyada Ajda Pekkan'ın yıllar geçtikçe gençleştiğini görüyoruz. Divadan tek şarkılık dev albüm. İyi dinlemeler.

Albümü İndirmek İçin Tıklayınız:

Rar Pass: SaDeCemp3
Yasal UYARI:Sitemizden indirilen bütün müziklerin orijinali alınması gerekmektedir. Sitemizden indirilen bütün şarkılar en fazla 24 saat içerisinde silinmelidir. Silinmemesi durumunda oluşabilecek olumsuzluklardan sitemiz sorumlu tutulamaz...

Etiketler:


Yorumlar:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]





<< Ana Sayfa

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Kaydol: Kayıtlar [Atom]