21 Mayıs 2009 Perşembe

Yıldız Tilbe - Aşk İnsanı Değiştirir [2009] [Full Albüm] [128Kbps]

yildiz tilbe, yıldız tilbe, yıldız tilbe 2009, yıldız tilbe şarkıları, yıldız tilbe dinle, yıldız tilbe şarkıları dinle, yıldız tilbe yeni albüm indir, yıldız tilbe 2009 albüm, yıldız tilbe 2009 albümü, yıldız tilbe 2009 şarkıları, yıldız tilbe 2009 son ablüm, yıldız tilbe 2009 yeni albüm, yıldız tilbe aşk insanı değiştirir, yıldız tilbe aşk insanı değiştirir albümü indir, yıldız tilbe şarkı sözleri, yıldız tilbe şarkı sözü, yıldız tilbe klip, yıldız tilbe aşk insanı değiştirir şarkı sözleri, yıldız tilbe balımsın şekerimsin, BALIMSIN ŞEKERİMSİN SÖZü, Yıldız Tilbe 2009 full albüm rapidshare



Albüm İçeriği
Cd1
1.Anma Arkadaş
2.Aşk Bence Sen Demektir
3.Balımsın Şekerimsin
4.Ben Bir Karar Verdim
5.Salındı Bahçeye Girdim
6.Seni Sevmek İstemiştim
7.Yaşamak Seninle Güzel
8.Ağla Yüreğim
9.Al Gönlünü Ondan
10.Gözleri Kara Sevgilim
11.Geleceyem
12.Gayrı Dayanamam
Cd2
1.Üstüme Düşme Benim
2.Tanrıdan Diledim
3.Aşkın Cehennem Olsa
4.Dudaklarında Arzu
5.Bir Tek Düşüncem
6.Kim Bilir Şimdi Nerdesin
7.Karahisar Kalesi
8.Kara Sevda
9.Bülbül Havalanmış
10.Aşk İnsanı Değiştirir
11.Hata Benim

Yıldız Tilbe - Aşk İnsanı Değiştirir Şarkı Sözleri

Ödedim çoktan herşeyin bedelini
Kusurum varsa aşk bağışlar beni
Şimdi kalbim havai fişek gibi
Patlıyor arka arkaya güneş gibi

Sıcak sıcak serin serin
Ulaşılmaz ve çok derin
Onsuz ellerindeyim
Canıma değsin

Aşk insanı değiştirir
Dövüşürken seviştirir
Vaz geçerken birleştirir
Kaf dağından geri getirir

Yanın olur yönün olur
Bu gün olur yarın olur
Tanımaz kendinden başka
Her şey ona teslim olur

Kapattım gitti geçmişin defterini
Umut yükledim yarınla geleceği
İzin almam gerekmiyor kimseden
Yanındayken kendimde değilim ben

Sıcak sıcak serin serin
Ulaşılmaz ve çok derin
Onsuz ellerindeyim
Canıma değsin

Aşk insanı değiştirir
Dövüşürken seviştirir
Vaz geçerken birleştirir
Kaf dağından geri getirir

Yanın olur yönün olur
Bu gün olur yarın olur
Tanımaz kendinden başka
Her şey ona teslim olur

Yıldız Tilbe yeni albümünü sevenleriyle bugün buluşturdu. Albümde tutulacağına inandığımız şarkılardan biri "Aşk İnsanı Değiştirir". Bu şarkıya albümün adı verilmesi tutulacağını düşünmemizi sağladı. Bu şarkıyı sizde seveceksiniz. İyi dinlemeler

Yıldız Tilbe - Balımsın Şekerimsin Şarkısı Klip

Link: Yildiz Tilbe - Balimsin Sekerimsin


Albümü İndirmek İçin Tıklayınız:

Rar Pass: SaDeCemp3
Yasal UYARI:Sitemizden indirilen bütün müziklerin orijinali alınması gerekmektedir. Sitemizden indirilen bütün şarkılar en fazla 24 saat içerisinde silinmelidir. Silinmemesi durumunda sitemiz durumdan sorumlu tutulmayacaktır...

Etiketler:


Yorumlar:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]





<< Ana Sayfa

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Kaydol: Kayıtlar [Atom]