16 Mayıs 2009 Cumartesi

Yalın - Ben Bugün [Full Albüm [2009] [128Kbps]

yalın ben bugün, yalın dinle, yalin dinle, yalın indir, yalin indir, yalın şarkı sözleri, yalın bir tek sen, yalın bir tek sen eksiktin, yalın bir tek sen dinle, Yalın - Bir Tek Sen Eksiktin, Ben Bugün yalın dinle, yalın bir tek sen eksiktin indir mp3, yalın bir tek sen eksiktin indir, bir tek sen eksiktin yalın, yalın bir tek sen eksiktin indir, download yalın bir tek sen eksiktin, yalın bir tek sen eksiktin dinle, yalın yeni albüm bir tek sen eksiktin, yalın bir tek sen eksiktin mp3 indir





Albüm İçeriği
1.Ah Be Kardeşim
2.Nezaketten
3.Bir Tek Sen Eksiksin
4.Bit Pazarı
5.Nerden Nereye
6.Başka Hayatların Kadını
7.Aşk İstiyoruz
8.Ki Sen
9.İki Kişi
10.Uzaktan Dünyalı
11.Terazi
12.Duyulurum

Yalın - Bir Tek Sen Eksiksin

Yaşlanmışsın görmeyeli
Şişmanlamışsın, evlenmedin mi,
kaç kere Senden sonrası olmadı olmadı yok
Özledim yani aşk budur yan yolu yok

Bir tek sen eksiksin
İşim gücüm her şeyim tamam
Bir ev bir yuva iki de çocuğa
Yok ben sensiz karışamam


Yalın yeni güzel albümüyle karşımızda. Şimdiye kadar yaptığı bütün parçaları sevilen ünlü Pop sanatçısının yeni albümünde 12 adet yeni şarkı bulunmakta. Her şarkısını uzun süre bıkmadan dinleyebileceğiniz ve radyolarda uzun süre bu şarkıların yer edineceği garantisini verebiliriz. İyi dinlemeler

Yalın - Bir Tek Sen Eksiksin



Bir Tek Sen Eksiktin download:

Rar Pass: SaDeCemp3
Yasal UYARI:Sitemizden indirilen bütün müziklerin orijinali alınması gerekmektedir. Sitemizden indirilen bütün şarkılar en fazla 24 saat içerisinde silinmelidir. Silinmemesi durumunda sitemiz durumdan sorumlu tutulmayacaktır...

Etiketler:


Yorumlar:
süpersin yalın
 
çok muhteşem ya onu çoooooooooooookkkkkkkkkkk seviyorum ya canım yalınlmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm tebrikler yeni album de muhteşem aynı sen canıımsın sçs
 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]





<< Ana Sayfa

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Kaydol: Kayıtlar [Atom]