29 Mayıs 2009 Cuma

Yakup Ekin - Tutsak [2009] [Full Albüm] [128Kbps]

yakup ekin 2009, yakup ekin 2009 dinle, yakup ekin 2009 albümü, yakup ekin 2009 albüm, yakup ekin 2009 şarkıları, yakup ekin senin yolunda şarkısı, yakup ekin senin yolunda şarkı sözleri, yakup ekin senin yolunda lyrics, yakup ekin tutsak, yakup ekin yıkılsın dünya, yakup ekin yıkılsın dünyam, yakup ekin 2009 rapidshare, yakup ekin 2009 album full indir
Albüm İçeriği
1.Tutsak
2.Melek(Orient Mix)
3.Söz Verememki
4.Düş
5.Melek(Dance Mix)
6.Sev Biraz
7.Senin Yolunda
8.Melek(Playback)

Yakup Ekin - Senin Yolunda Şarkı Sözleri

Yıkıılsın dünya, koymazsa seni bana
Ölümüm olsa da sonunda
Sensiz mi? Asla!
Doymadım ki sana
Ölümse ölüm olsun senin yolunda

SaDeCemp3

Yıkılsın dünya, koymaz ki bana
Ölümüm olsa da sonunda
Sensiz mi? Asla!
Doymadım ki sana
Ölümse ölüm olsun senin yolunda

SaDeCemp3

İki lafımdan bir tanesi sensin
Seviyoorum seni aşkım, sen bilmezsin
Sevmiyorsan beni gir gözüm görmesin
Seni sevdiğimi unut, kimse bilmesin.

SaDeCemp3

Yıkılsın dünya, koymaz ki bana
Ölümüm olsa da sonunda
Sensiz mi? Asla!
Doymadım ki sana
Ölümse ölüm olsun senin yolunda

Yakup Ekin ve şarkıları kısa sürede aşıkların diline düştü. Her şarkının birbirinden güzel olduğu albümde 8 adet parça var. Her birini ayrı ayrı seveceğinizi düşünüyoruz. İyi dinlemeler

Yakup Ekin - Senin Yolunda Klip

Albümü İndirmek İçin Tıklayınız:


Rar Pass: SaDeCemp3
Yasal UYARI:Sitemizden indirilen bütün müziklerin orijinali alınması gerekmektedir. Sitemizden indirilen bütün şarkılar en fazla 24 saat içerisinde silinmelidir. Silinmemesi durumunda oluşabilecek olumsuzluklardan sitemiz sorumlu tutulamaz...

Etiketler:


Yorumlar:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]





<< Ana Sayfa

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Kaydol: Kayıtlar [Atom]