30 Mayıs 2009 Cumartesi

Umut Kaya - Umut Kaya [2009] [Full Albüm] [128Kbps]

umut kaya, umut kaya 2009, umut kaya mevsimler geçerken, umut kaya şarkı sözleri, umut kaya mevsimler geçerken dinle, umut kaya mevsimler geçerken indir, umut kaya dinle, umut kaya albüm indir, umut kaya mevsimler geçerken şarkı sözü, umut kaya indir, umut kaya mor yazma, umut kaya mevsimler geçerken mp3 indir, umut kaya mevsimler geçerken şarkı sözleri, umut kaya mevsimler geçerken lyrics, umut kaya mevsimler geçerken klip, umut kaya albüm indir

Albüm İçeriği
1.Mevsimler Geçerken
2.Senin Gibi Olsun(Rakı)
3.Mor Yazma
4.Ve O Gözlerinden Birini
5.Bana Kelime Yapma
6.Artık
7.Bilmem
8.Senin
9.Yanıma Yataydı

Umut Kaya - Mevsimler Geçerken Şarkı Sözleri
Mevsimler geçerken temmuz gelir giderken
O yeşil gözlerinde ben yoktum

Seni ilk gördüğümde yok oldum yalan oldum
Baktım gözlerine ah o anda talan oldum
Sona kalan oldum

Mevsimler geçerken temmuz gelir giderken
Çok istedim yanımda sen yoktun
Yıllar binler olmuş adaletin kaybolmuş
O yeşil gözlerinde ben yoktum

Yine kayıp bir yazdı ellerin bembeyazdı
Baktım gözlerine ah onda seni yazdı
Sadece seni yazdı

Umut Kaya - 2008 Albümünü indirmek için tıklayınız...

Mevsimler geçerken temmuz gelir giderken
Çok istedim yanımda sen yoktun
Yıllar binler olmuş adaletin kaybolmuş
O yeşil gözlerinde ben yoktum

Mevsimler geçerken
O yeşil gözlerinde ben yoktum

Umut Kaya'nın yeni albümünü beğeneceksiniz. Özellikle rock severlere hitap eden sanatçının albümünde 9 adet şarkı bulunuyor. Bunlardan "Mor Yazma", "Mevsimler Geçerken" şarkıları diğer şarkılara göre daha fazla beğenildi. İyi dinlemeler

Umut Kaya - Mevsimler Geçerken Klip

Albümü İndirmek İçin Tıklayınız:

Rar Pass: SaDeCemp3

Yasal UYARI:Sitemizden indirilen bütün müziklerin orijinali alınması gerekmektedir. Sitemizden indirilen bütün şarkılar en fazla 24 saat içerisinde silinmelidir. Silinmemesi durumunda oluşabilecek olumsuzluklardan sitemiz sorumlu tutulamaz...

Etiketler:


Yorumlar:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]





<< Ana Sayfa

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Kaydol: Kayıtlar [Atom]