26 Mayıs 2009 Salı

Petek Dinçöz - Ne Yapayim Simdi Ben[2009] [Full Albüm] [2009]

petek dinçöz, petek dinçöz 2009, petek dinçöz şarkıları, petek dinçöz klipleri, petek dinçöz dinle, petek dinçöz videoları, petek dinçöz şarkı sözleri, petek dinçöz video, petek dinçöz şarkıları dinle, petek dinçöz 2009 albüm, petek dinçöz 2009 albümü, petek dinçöz 2009 dinle, petek dinçöz 2009 şarkıları, petek dinçöz 2009 yılbaşı, petek dinçöz 2009 albüm dinle, petek dinçöz 2009 yeni şarkısı, petek dinçöz 2009 şarkı sözleri, petek dinçöz ne yapayım şimdi ben şarkı sözleri, petek dinçöz ne yapayım şimdi ben lyrics


Albüm İçeriği
1.Ne Yapayım Şimdi Ben
2.Pembe Balon
3.Doktora Git
4.İstemem
5.Maç
6.Ne Yapayım Şimdi Ben(Murat Ceceli Versiyon)
7.Solan Çiçekler
8.Pembe Balon(Mustafa Ceceli Versiyon)
9.Doktora Git(Mustafa Ceceli Versiyon)
10.Ne Yapayım Şimdi Ben(Kıvanç K Mix)
11.Doktora Git(Kıvanch K Mix)

Petek Dinçöz - Ne Yapayım Şimdi Ben Şarkı Sözleri

Geldiler tahtaları sıyrık sevgilime yine
Tası tarağı toplayıp gitti kimbilir bu defa niye
Az buçuk yüz göz epeyce enseye tokat
Farkında değil hazırlanıyor aşk basıp gitmeye
Ne yapayım şimdi ben hangi kapıyı çalayım
E şuda bari birisi gider birisi gelir katlanayım
Ne yapayım şimdi ben hangi kapıyı çalayım
E şuda bari birisi gider birisi gelir katlanayım

Bilgi çağındayız bilinmeyen neler bulundu
Erişim bilişim iletişim vesayire aldı yürüdü
Koyunları klonladılar sıra insana geldi
Ama ademle havva aynı elma desen zaten çürüdü
Ne yapayım şimdi ben nesini değiştireyim
Bi savaşta bi aşkda mübah şimdi nesini değştireyim
Ne yapayım şimdi ben nesini değiştireyim
Bi savaşta bi aşkda mübah şimdi nesini değiştireyim

Petek Dinçöz şimdide "Ne Yapayım Şimdi Ben" isimli albümüyle huzurlarımızda. Güzelliğiyle ve şarkılarının güzelliğiyle ilgi çeken Petek'in yeni albümünde 11 adet yeni şarkı bulunuyor. İyi dinlemeler

Petek Dinçöz - Ne Yapayım Şimdi Ben Klip


Albümü İndirmek İçin Tıklayınız:


Rar Pass: SaDeCemp3
Yasal UYARI:Sitemizden indirilen bütün müziklerin orijinali alınması gerekmektedir. Sitemizden indirilen bütün şarkılar en fazla 24 saat içerisinde silinmelidir. Silinmemesi durumunda oluşabilecek olumsuzluklardan sitemiz sorumlu tutulamaz...

Etiketler:


Yorumlar:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]





<< Ana Sayfa

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Kaydol: Kayıtlar [Atom]