13 Mayıs 2009 Çarşamba

Murat Boz - Sans [Full Albüm] [2009] [224Kbps]

murat boz, murat boz para yok, murat boz dinle, murat boz özledim, murat boz uçurum, murat boz ben aslında, murat boz şarkı sözleri, murat boz para yok dinle, youtube murat boz, murat boz klip, murat boz full albüm, full albüm, murat boz şans full albüm indir



Albümü İndirmek İçin Resme Tıklayınız
Rar Pass: SaDeCemp3

Albüm İçeriği
1.Ben Aslında
2.Buralardan Giderim
3.Görmemişim Duymamışım
4.Gümbür Gümbür
5.Hatun Yıkılık
6.Her Şeyi Yak
7.İki Medeni İnsan
8.İstanbul Eğlencesi
9.Ötme Bülbül
10.Para Yok
11.Sallana Sallana (Versiyon)
12.Sallana Sallana
13.Uçurum

Murat Boz - Para Yok

Bu ara kendime gelemiyorum
İşe güce aklımı veremiyorum.
İpin ucu kaçtı bulamıyorum
An geliyor çıldırıyorum

Aşk hayatım çok karışık
Ama kalbim buna önceden alışık
Benim İçin hala bir ışık
Var mı acaba bilemiyorum

Adam olamadı bir tutunamadı
Yolu bulamadı da kayboldu
Zaman çabuk geçti yakalayamdı
Eş dost hepsi yalan oldu

Şans yok cepte para yok
Ev araba yok, yok Allah yok
Boşver akışına bırak herşeyi
İnceldiği yerden kopsun

Şans yok cepte para yok
Ev araba yok, yok Allah yok
Boşver akışına bırak herşeyi
İnceldiği yerden kopsun

Şans yok cepte para yok
Ev araba yok, yok Allah yok
Boşver akışına bırak herşeyi
İnceldiği yerden kopsun

Şans yok cepte para yok
Ev araba yok, yok Allah yok
Boşver akışına bırak herşeyi
İnceldiği yerden kopsun

Murat Boz yeni albümüyle huzurlarınızda, 13 adet şarkı içeren albümde 11 adet yeni 2 adet eski şarkı bulunuyor. Albümün en çok beğenilen şarkılarından biri "Para Yok" klibini hemen aşağıda görebilirsiniz. Hemen yukarıdada şarkı sözleri bulunuyor.

İyi Dinlemeler

Murat Boz - Para Yok

Yasal UYARI
:Sitemizden indirilen bütün müziklerin orijinali alınması gerekmektedir. Sitemizden indirilen bütün şarkılar en fazla 24 saat içerisinde silinmelidir. Silinmemesi durumunda sitemiz durumdan sorumlu tutulmayacaktır...

Etiketler:


Yorumlar:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]





<< Ana Sayfa

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Kaydol: Kayıtlar [Atom]