17 Mayıs 2009 Pazar

İbrahim Tatlıses - Yağmurla Gelen Kadın [Full Albüm] [2009] [128Kbps]

ibrahim tatlıses yağmur duası mp3, ibrahim tatlıses yağmurla gelen kadın, ibrahim tatlıses 2009, ibrahim tatlıses en son şarkıları, ibrahim tatlıses yeni, ibrahim tatlıses yeni şarkıları indir, ibrahim tatlıses yağmurla gelen kadın şarkı sözleri, ibrahim tatlıses yağmurla gelen kadın albümü, ibrahim tatlıses klipleri, ibrahim tatlıses yağmurla gelen kadın lyrics, ibrahim tatlıses yağmurla gelen kadın klip, ibrahim tatlıses albüm 2009 - yağmur duasi bedava indir, ibrahim tatlıses yağmur duası full, ibrahim tatlıses yağmur duası full albüm mp3, ibrahim tatlıses yağmur duası full albüm indir




Albüm İçeriği
1.Yağmurla Gelen Kadın
2.Kim Çeker Seni
3.Dağlar Dağlar
4.Şemmame
5.Davacı
6.Kolbastı
7.Batan Gün Kana Benziyor
8.Kara Bulutları Kaldır Aradan
9.Ağamda Şimdi Gelir
10.Yalanmış
11.Yara Bende (Uzun Hava)
12.Antebin Kalesine
13.Nideyim

İbrahim Tatlıses - Yağmurla Gelen Kadın

Yağmurlu birgündü sokaklar bomboş
Gözlerim pencerede beklidim sabaha kadar
Sözle sevgili söle bu aşkın sonu nereye kadar
Yağmurlu birgündü sana raslamıştım

Seni gördüğüm o gün aşkka ıslanmıştım
İyi hatırlıyorum kendimi o gece
Sokak lanması gibi bir sönüp bir yanmıştım
Yağmur duası gibi sana yalvarıyorum

Bir damla yağ üstüme yanıp tutuşuyorum
Yeter allah aşkına kör kütük aşık oldum
Aç kapıyı vefasız yağmurdan adam oldum
Aç kapıyı bitanem yağmurdan adam oldum

Yağmurla gelen kadın herşey seninle başladı
Seni seven kalbimin ritmi çok yavaşladı
Ne bilirdim sevdayı nede aşık olmayı
Aşktan firar ederken meşk beni yakaladı

Yağmur duası gibi sana yalvarıyorum
Bir damla yağ üstüme yanıp tutuşuyorum
Yeter allah aşkına kör kütük aşık oldum
Aç kapıyı vefasız yağmurdan adam oldum

Aç kapıyı bitanem yağmurdan adam oldum
Ben ömrümde hiç bu kadar ıslanmadım
Ben ömrümde hiç bu kadar aşık olmadım
Oysa ben ne savaşlar gördüm

Ben ömrümde hiç bu kadar yaralanmadım
Yağmur duası gibi sana yalvarıyorum
Bir damla yağ üstüme yanıp tutuşuyorum
Yeter allah aşkına kör kütük aşık oldum
Aç kapıyı vefasız yağmurdan adam oldum
Aç kapıyı bitanem yağmurdan adam oldum

İmparator şimdide yeni albümüyle huzurlarınızda. Yeni albümü sevenleriyle buluşmuş durumda. İmparatorun yeni albümü bir tık kadar uzağınızda. Albüm hakkında bilgi edinmeniz için aşağıda bir adet klip bulunmakta. İyi dinlemeler

İbrahim Tatlıses - Yağmurla Gelen Kadın


Albümü İndirmek İçin Tıklayınız:
Rar Pass: SaDeCemp3
Yasal UYARI:Sitemizden indirilen bütün müziklerin orijinali alınması gerekmektedir. Sitemizden indirilen bütün şarkılar en fazla 24 saat içerisinde silinmelidir. Silinmemesi durumunda sitemiz durumdan sorumlu tutulmayacaktır...

Etiketler:


Yorumlar:
müthiş albüm ya helal olsun
 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]





<< Ana Sayfa

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Kaydol: Kayıtlar [Atom]