22 Mayıs 2009 Cuma

Funda Arar - Zamanin Eli [2009] [Full Albüm] [128Kbps]

funda arar, funda arar zamanın eli, funda arar senden öğrendim, funda arar dinle, funda arar 2009, funda arar şarkı sözleri, funda arar son albüm, funda arar şarkı sözleri, funda arar şarkıları, funda arar senden öğrendim dinle, funda arar 2009 dinle, funda arar 2009 albüm, funda arar 2009 indir, funda arar 2009 şarkı sözleri, funda arar 2009 albüm indir, funda arar 2009 rapidshare, funda arar 2009 mp3, funda arar 2009 yeni albüm, funda arar 2009 download, funda arar senden öğrendim şarkı sözleri, funda arar senden öğrendim lyrics


Albüm İçeriği
1.Ağlasam Duymaz
2.Aslında
3.Aşk İçin İki Kişi Gerekmez
4.Aşk
5.Ateş Düştüğü Yeri Yakar
6.Durulmalı
7.Geceler
8.Geçmez Yara
9.Külkedisi
10.Senden Öğrendim
11.Sensizlik
12.Yak Gel
13.Zamanın Eli

Funda Arar - Senden Öğrendim Şarkı Sözleri
Gittin, kanadı kırık kuştum
Sustum, sözlerine küstüm
Hani kırılırsın siyaha
Nöbet nöbet geceler boyunca,

Dün güne dize gelince,
Yürek acılara doyunca,
O tez dönüsün gec olunca,
Kendime tahammülü öğrendim.

Kördüm, bilendim, seni unutmayı öğrendim.
Sen yoktun ben yalnız kalmayı öğrendim,
Acıya duvar gibi durmayı ögrendim,
Kaybolmuş bir dilin sözcükleri gibi,

Köksüz, bağsız durmayı öğrendim.
Vazgectiysen hep sağnak yağışlarımdan,
Vazgectiysen bitmek bilmez kışlarımdan,
Korkma kimseye ödenecek borcum yok,
Yok saymayı ben senden öğrendim.

Funda Arar'ı Rock müziğin kraliçesi olarak adlandırabiliriz. TRT'nin amatör sanatçıları arasından sıyrılıp buralara kadar gelen Funda Arar'ın yeni albümünde "Senden Öğrendim" isimli şarkı beğenildi. Sizinde beğeneceğinizi umuyoruz. İyi dinlemeler

Funda Arar - Senden Öğrendim Klip

Albümü İndirmek İçin Tıklayınız:

Rar Pass: SaDeCemp3
Yasal UYARI:Sitemizden indirilen bütün müziklerin orijinali alınması gerekmektedir. Sitemizden indirilen bütün şarkılar en fazla 24 saat içerisinde silinmelidir. Silinmemesi durumunda sitemiz durumdan sorumlu tutulmayacaktır...

Etiketler:


Yorumlar:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]





<< Ana Sayfa

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Kaydol: Kayıtlar [Atom]