23 Mayıs 2009 Cumartesi

Duman 1-2 [Full Albüm] [2009] [128Kbps]

duman, duman 2009, duman 2009 albüm, duman dibine kadar, duman yeni albüm, duman şarkı sözleri, duman dinle, duman lyrics, duman son albüm, duman dibine kadar klip, duman 2009 albüm indir, duman 2009 albüm, duman 2009 albüm indir, duman 2009 albüm şarkı sözleri, duman 2009 albüm dinle, duman 2009 albüm rapidshare, duman 2009 albüm download, duman 2009 albüm full albüm, duman 2009 albüm download, duman 2009 albüm şarkıları, duman senden daha güzel, duman 2009 full album 2.cd download

Albüm İçeriği
1
1.Bu AşkBeni Yorar
2.Dibine Kadar
3.Hayvan
4.Helal Olsun
5.Rezil
6.Şarhoş
7.Sevdim Desem
8.Sor Bana Pişmanmıyım
9.Yağmurun Sabahında
10.Yalan
2
1.Balık
2.Ellerin Ellerime
3.İyi de Bana Ne
4.Kumbela
5.Of
6.Paranoya
7.Senden Daha Güzel
8.Senin Marşın
9.Tövbe
10.Vals
Duman - Dibine Kadar Şarkı Sözleri
Yazdım çizdim hayal ettim
Sazla sözden ibarettim,
Arkamı döndüm emanet ettim,
Anlayamadın ya,

Aklım fikrim kaynayınca,
Söz müzikle ağlayınca,
Kalbimi açtım ibadet ettim,
Anlayamadın ya,

Ama o anladı.
O beni anladı.
Dibine kadar.
Dibine kadar..

Güldüm geçtim genceciktim,
Aşk içinde meşke daldım,
Kendimi buldum onu kaybettim,
Anlayamadın ya,

İyisin hoşsun bir yokuşsun,
Harbiden baya bi boşsun,
Şarkıya türküye lanet olsun,
Anlayamadın ya,

Ama o anladı.
O beni anladı.
Dibine kadar.
Dibine kadar...

Bilinen, sevilen ünlü Rock Müzik grubu Duman'dan yeni bir albüm. Albümün adıda grubun adı gibi ilginç. Albümü dinlediğimizde kulağımızda yankılanmaya başlayan ilk şarkı "Dibine Kadar" idi. Albümün çıkış parçası bu olsa gerek. İyi dinlemeler.


Duman - Dibine Kadar Klip

Albümü İndirmek İçin Tıklayınız:

Rar Pass: SaDeCemp3
Yasal UYARI:Sitemizden indirilen bütün müziklerin orijinali alınması gerekmektedir. Sitemizden indirilen bütün şarkılar en fazla 24 saat içerisinde silinmelidir. Silinmemesi durumunda oluşabilecek olumsuzluklardan sitemiz sorumlu tutulamaz...

Etiketler:


Yorumlar:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]





<< Ana Sayfa

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Kaydol: Kayıtlar [Atom]