31 Mayıs 2009 Pazar

Bendeniz - Olsun [Full Albüm] [2009] [128Kbps]

bendeniz 2009 full albüm, bendeniz şarkı sözleri, bendeniz mp3, bendeniz son albüm, bendeniz şarkıları dinle, bendeniz 2009, bendeniz 2009 albümü, bendeniz 2009 dinle, bendeniz 2009 albüm indir, bendeniz 2009 yeni albüm, bendeniz cumadan pazara, bendeniz cumadan pazara şarkı sözleri, bendeniz cumadan pazara, bendeniz cumadan pazara indir, bendeniz olsun, bendeniz olsun indir, bendeniz olsun dinle, bendeniz cumadan pazara lyrics

Albüm İçeriği
1.Ağlat Hadi Beni
2.Ayışığı
3.Cumadan Pazara
4.Gül Bahçesi
5.Mümkün Değil
6.Ne Yıldızlar Söndü
7.O Biliyor
8.Olsun
9.Pişman Değilim
10.Piyango
11.Rahat Uyuyamıyorum

Bendeniz - Cumadan Pazara Klip


Bendeniz - Cumadan Pazara Şarkı Sözleri

Anlatılmaz yapılanlar
Alınanlar verilenler
Bu gönülden çekip gidenler
Unutmuş gibiler

Anlatılmaz yapılanlar
Alınanlar verilenler
Bu gönülden çekip gidenler
Unutmuş gibiler

Ben anlatamam olanları
Söyledim gitti yalanları
Tutulsun dilim söylediklerim
Bırakmıyor yalnızlık beni

Cumadan pazara kaç gün var arada
Derdim ne içiyorum gücüm yok sabaha
İçimden geçenler söylenmiyor ama
Bu aşk bitmeyecek belamısın be dünya

Cumadan pazara kaç gün var arada
Derdim ne içiyorum gücüm yok sabaha
İçimden geçenler söylenmiyor ama
Bu aşk bitmeyecek belamısın dünya



Sevilen sanatçı Bendeniz'den yeni albüm. Albüm içerisinde tutacağını umduğumuz iki adet şarkı var. Bunlar:
==>Cumadan Pazara
==>Olsun
Yukarıda "Cumadan Pazara" adlı şarkının klibini izleyebilir, şarkı sözlerini okuyabilirsiniz."Olsun" şarkısının klibi ise sayfanın en altında. İyi dinlemeler

Albümü İndirmek İçin Tıklayınız:

Rar Pass: SaDeCemp3

Bendeniz - Olsun Klip


Yasal UYARI:Sitemizden indirilen bütün müziklerin orijinali alınması gerekmektedir. Sitemizden indirilen bütün şarkılar en fazla 24 saat içerisinde silinmelidir. Silinmemesi durumunda oluşabilecek olumsuzluklardan sitemiz sorumlu tutulamaz...

Etiketler:


Yorumlar:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]





<< Ana Sayfa

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Kaydol: Kayıtlar [Atom]